Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Kupiłem karmę dla psa. Odebrałem przesyłkę 23.06 - opakowanie w którą była zapakowana karma było nie uszkodzone. Otworzyłem w domu i okazało się, że opakowanie jest otwarte (nacięte równo na długości 8 cm). W tym samym dniu rozpocząłem dyskusję ze sprzedającym, przesłałem zdjęcia. Od tego czasu sprzedający pisze, że "Reklamacja nie została rozpatrzona przez nasz magazyn". Co w tej sytuacji zrobić, zrobić zwrot i odesłać karmę ? Prosić allegro o pomoc ? Przepraszam za głupie pytania ale pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja.
jchojnowski jeśli jest ubytek na wadze lub produkt nie nadaje się do użytku poproś w dyskusji administratora o pomoc .
@jchojnowski W tej sytuacji zakończ po 14 dniach Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia To spowoduje, że sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i szybko zmieni zdanie, wysyłając Ci produkt pełnowartościowy lub zwracając pieniądze, albo środki zwróci Ci Allegro z POK.
Karmę odeślesz wtedy, gdy sprzedawca sobie tego zażyczy, oczywiście na jego koszt.
@jchojnowski Obrazka nie widzimy, jeżeli była dostawa Smart to odesłanie jest darmowe, jeżeli nie została rozpatrzona pozytywnie, to złóż wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ pokażcie obrazeek , ciekaw jestem jak istotne jest to uszkodzenie .
Dziękuję za odpowiedzi 🙂 Jeszcze raz dodam zdjęcie.
to nawet nie chodzi o ubytek, tylko nie dam psu karmy z otwartego opakowania, to tak jakby kupić w sklepie np. otwarte opakowanie chipsów
@jchojnowski OK rozumiem, napisałem żebyś złożył wniosek do POK.😁
a powiedz mi proszę, czy zwrócić/odsyłać teraz to opakowanie do sprzedawcy ?
Czy zaczekać te 14 dni i złożyć wniosek do POK ?
@jchojnowski Nie odsyłaj, odczekaj 14 dni i złóż wniosek. Wtedy sprzedawca szybko zareaguje i dokona wymiany lub odda pieniądze. Wtedy odeślesz na jego koszt, czyli zapłacisz za odesłanie, a on będzie Ci musiał ten koszt oddać.
@jchojnowski nie piszesz o ew. ubytku , jeśli go nie ma proszę pomyś o naszej kochanej MATCE ZIEMI , rozumiem ,że kochasz swojego pupilka niemniej nie ubędzie mu jeśli spożyje karmę z naciętego opakowania . Czaszem w tym miejscu / nacięcie ułatwiwiające otwarcie / pęka worek samoczynnie , czy przez nieuwagę sprzedawcy . Jeśli nie ma ubytku po mojemu wada nie kwalifikuje się do reklamacji choćby z przyczyn ekologicznych .
tutaj worek nie pękł, tylko jest równo nacięty, bez poszarpanych brzegów. Na pewno nie jest to przypadkowe rozerwanie, kupuję tą karmę już jakiś czas - co prawda nie od tego sprzedawcy - i nigdy nie zdarzyło mi się aby opakowanie "samo się rozerwało".
@jchojnowski oczywiście absolutnie to rozumiem i masz rację!
Rzeczywiście według przepisów sprzedający ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, a ten termin jeszcze nie upłynął. Poczekaj proszę na decyzje sprzedającego, a w razie potrzeby skorzystaj ponownie z naszej pomocy w dyskusji. To ważne - nie zamykaj dyskusji dopóki problem nie będzie w pełni rozwiązany. Mam nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej.
bardzo Wam dziękuję za pomoc, nie spodziewałem się takiej szybkiej reakcji 🙂