Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Zamawiał żelazko, on przyszedł z defektem, nie pracowała para.
Postawiłem niską ocenę sprzedawcy, on napisał i coś zrobił, mi przyszedł list na pocztę z propozycją skasować ocenę.
Jemu napisałem że nic kasować nie będę, że ocena zasłużona. Podpowiedzcie, sprzedawca może pójść do sądu z za niskiej oceny?
Dziękuje.
@Client:62836986 oczywiście że może iści do sądu, a czy wygra to zadecyduje sędzia, czemu nie reklamowałeś ??? tylko od razu negatyw ???
@Client:62836986 Zazwyczaj jest to tylko wycięte z internetu dla postrachy, jeżeli nie obraziłeś sprzedającego to niczego nie ugra a nawet nie pójdzie do sądu, niczego nie usuwaj, takich strachów opisanych na forum jest bardzo dużo. Inna sprawa należało oprócz oceny negatywnej reklamować, i tu byś miał realne wsparcie Allegro i forum.
@Client:62836986 masz prawo do subiektywnej oceny transakcji i zakupionego przedmiotu. Jeśli treść Twojej oceny jest zgodna z prawdą oraz z regulaminem to sprzedający nie ma podstaw, aby wygrać sprawę w sądzie. Widzę, że nawet nie zostawiłeś komentarza tylko gwiazdki "nie polecam" i masz do tego prawo 🙂
@Client:62836986 Za niesprawne żelazko oceniłeś negatywnie sprzedawcę a nie sprzedawany przez niego produkt. Ty masz prawo do subiektywnej oceny (warto pomyśleć zanim się coś wystawi) a on ma prawo bronić swego wizerunku jak uważa że oceny względem jego osoby jest niesłuszna .Zawsze warto zacząć od próby dogadania ,teraz to swoje argumenty przyjdzie wam przedstawiać w sądzie a kto na tym zyska -nie wiadomo.
A skąd wiedz że nie chciał się dogadać? Gwiazdki i są, niech idzie jak ma za dużo kasy i czasu.
@Client:62836986 Dostałeś wezwanie do konkretnego sądu, pismem z sądu ,podpisanym, z pieczęcią ? Czy dostałeś wezwanie przedsądowe ? Jezeli to drugie, to możesz spać spokojnie > to wzór z internetu . wysłany dla zastraszenia.
@Client:62836986 presja jaką wywierają klienci na cenę wymusza na producentach konieczność produkcji w sposób masowy , a to pociąga za sobą nieprzewidzianą produkcję również braków / bubli / . Sprzedawca pakując do Ciebie paczkę przeważnie nie ma możliwości ingerencji w jej zawartość bez umniejszania wartości produktu , natomiast Ty w tej sytuacji zamiast złożyć reklamację po stwierdzeniu wady produktu ładujesz sprzedawcy negatywną ocenę nie dając mu możliwości naprawy szkody . Moim skromnym zdaniem zrobi / zrobił słusznie broniąc swojego wypracowanego dobrego imienia , a Ty następnym razem zastanowisz się zanim wystawisz negatywną opinię