anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymalem pustą przesyłkę (papierowa koperta DPD), dostarczył DHL.

drzymek87
#8 Zapaleniec#

Jak w tytule otrzymałem pustą papierową kopertę A4 z logo dpd od kuriera dhl. Przesyłka przyszła nieuszkodzona, ale bez zakupionych przedmiotów. Dzwoniłem do kuriera dhl żeby zapytać czy nie ma jakiegoś dodatkowego pudełka dlamnie czy koperty, z zamówionymi przezemnie wiertłami. Kurier powiedział że tylko tą lekką kopertę dostał i nawet przed dostarczeniem sprawdzał czy coś większego na busie nie ma, ale tylko ma do wydania. Zgłosiłem sprzedającemu ten fakt. A ten poprosił o zdjęcia koperty. Zdjęcia wysłałem, to mi odpisał że koperta rozerwana i napewno ją okradli.  Poinformowałem sprzedającego że rozerwanie koperty w miejscu do tego przeznaczonym jest tylko i wyłącznie moją zasługą. Kolejny odzew sprzedającego to to że koperta jest wybrzuszona po środku i to dlatego że tam były te wiertła. I żebym reklamację do przewoźnika składał, bo to przewoźnik jest odpowiedzialny.  Tylko że ja mam wątpliwości co do tego, bo przesyłka była cala. Koperta jest podgięta miejscami, ale to chyba tylko fakt że była w podróży. Więc albo nic mi nie wysłał, albo wysłał 4 nieduże wiertła luzem w papierowej kopercie A4. Sprawdzałem kopertę i w miejscu zaklejania tego skrzydełka to klej jest tylko po długości koperty. Boki tego skrzydełka pozostają niezaklejone +/- 3cm, a średnica największego wiertła to 1,3cm. 

  • Moje pytanie to co zrobić w takiej sytuacji? (Wartość 4 wierteł 127zł)
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Ale to myślisz że ktoś wyjął je bokami? Musiałyby te skrzydełka po bokach być odgięte. Są?

czy można ustalić wagę przesyłki na przyjęciu na pierwszym magazynie i na kolejnych etapach? Może warto sprawdzić 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Musisz przewoźnika poprosić o zweryfikowanie wagi paczki przed przyjęciem na sortownię w miejscu nadania i na sortowni w miejscu odbioru i wyjdzie kto se w głupa leci czyli składasz reklamację

oznacz moderatorów

drzymek87
#8 Zapaleniec#

Czy to jest mój obowiązek żeby weryfikować całą drogę przesyłki, czy może jest bardziej obowiązek sprzedającego? Bo się nie orientuje.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@drzymek87 Jak zakup od firmy to już wszystko zrobiłeś, zgłosiłeś do sprzedającego, do przewoźnika- po co jak koperta całą- nieuszkodzona, jak sprzedajacy nie chce lub stwarza problemy to otwórz dyskusję https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa, natomiast jak prywatny to za przesyłkę odpowiada do chwili nadania, ale jak przyszła pusta to także otwórz dyskusję, masz pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

drzymek87
#8 Zapaleniec#

Dyskusja otwarta już kilka dni. Postępów brak. Sprzedający wysłał i ma paragon za mój zakup wieć towar wydany i na tym kończy się jego rola w tej transakcji (w opinii sprzedającego). Pomoc konsultanta jest też żadna napisał żeby reklamację u przewoźnika składać. Ani sprzedający ani konsultant nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Jak im cytuję paragraf przepisów z wytłumaczeniem czy to z uokik czy z kc to nie przyjmują tego do wiadomości, dodatkowo sprzedający pisze że to tylko jest potwierdzeniem tego co On mówi. (Choć jest całkowicie odwrotnie )

oznacz moderatorów

MOJEGRATY5
#10 Popularyzator#

Witam.

@drzymek87 

Jeśli jesteś przekonany, że błąd nie leży po stronie przewoźnika, to reklamacji nie składaj, ale pamiętaj, że czas na jej złożenie jest ograniczony do 7 dni od odebrania przesyłki.

Co do braku pomocy ze strony Allegro, to czasem, szczególnie w weekendy bywa tak, że siedzą tam osoby niedoświadczone, albo pomaga Ci Alina (Ai), która niewiele rozumie jak na razie i jeszcze mniej może... Ale że zwykle Allegro staje po stronie nabywcy to prędzej czy później trafisz na kogoś "ogarniętego" kto w sposób właściwy podejdzie do problemu.

A sprzedawcy, jeśli jesteś przekonany o jego błędzie, a który "się miga" wystaw negatywny komentarz o wyważonej, kulturalnej i zgodnej ze stanem faktycznym treści i "poleć po gwiazdkach", a założę się, że szybko zmieni zdanie... prosząc byś Ty zmienił komentarz...

Pozdrawiam. Marek.

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

no to czekaj na 14 dzień i oznacz dyskusje jako nierozwiązan.a Dostaniesz link do Protecta

oznacz moderatorów

drzymek87
#8 Zapaleniec#

Reklamacji nie mogę złożyć, bo nie będę kłamał na temat nieuszkodzonej przesyłki. Poprosiłem dhl o ustalenie wagi paczki na jej poszczególnych etapach podróży. Teraz oczekiwanie na odpowiedź od dhl. Dziś sobota więc pewnie w poniedziałek po kawie ktoś odczyta i może we wtorek dostanę odpowiedź.

oznacz moderatorów

drzymek87
#8 Zapaleniec#

Przewoźnik nie pomógł ani trochę. W sumie to odpowiedział bez udzielania informacji. Waga przesyłki na sortowni odpowiadała wadze przesyłki nadanej, która zawierała się w kategorii 0. Nie było żadnych zmian co do kategorii tej przesyłki. I tyle się dowiedziałem. Co to ta kategoria 0 to już mi nikt nic nie wyjaśnił. Zakładam że to najlżejsza XS, o wadze do 1 kg. A czy miała 50gram czy 999gram to już niewiadomo.

oznacz moderatorów

drzymek87
#8 Zapaleniec#

Informacja poufna tylko dla czytających. Proszę o zachowanie dyskrecji po przeczytaniu. 

Dostałem informację od DHL odnośnie historii podróży mojej przesyłki.

"Przesyłka została dostarczona o godzinie 13:47, innych informacji udzielić niemożemy bo są to informacje poufne do użytku wewnetrznego".

Tak więc właściciel przesyłki nie dowie się ile ważyła paczka na poszczególnych etapach podróży. Nawet etapów podróży nie podali bo to poufne, dobrze że nie wiedzą że ich tracking na stronie podaje przystanki paczki z godzinami. 

Nie wiem nawet co mam o tym myśleć.

oznacz moderatorów