Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
przy próbie płatności kartą zapisaną w allegro mam informację "nieudana" kartę usuwałem z allegro i dodawałem ponownie niestety nadal jest problem
środki są na karcie oraz limity odpowiednio ustawione
@janczez1 płacę na Allegro kartą ING i w zasadzie nie mam problemów. Jako dodatkowe uwierzytelnienie mam ustawiony PIN do karty. 🙂
@janczez1 ja też używam karty ING Biznes 🙂
@janczez1 problemy te są związane z nowym systemem zabezpieczeń, dyrektywą unijną PSD2 i wymaganym silnym uwierzytelnianiem klientów przez banki. Otrzymałam odpowiedź, że problem z kartą ING został rozwiązany 13.01, proszę spróbuj ponownie dokonać płatności, bank jednak poprosi Cię o dodatkowe uwierzytalnianie, którego sposób jest zależny od banku, który wydał kartę. Płatności poniżej 120 zł, powinny przechodzić bez większych problemów. Otrzymaliśmy również odpowiedź z banku, że jeżeli usuniesz podpiętą kartę i płacąc wpiszesz jej dane (po wybraniu metody płatności kartą wybierz proszę opcję bez zapisywania jej na koncie), wówczas cztery płatności powinny zostać zaakceptowane. Dopóki problem nie zostanie rozwiązany polecam też korzystanie z innych metod płatności.
Przykro mi, Pani informacje nie są niestety prawdziwe. Wypróbowałem przed chwilą wspomniane przez Panią sposoby, ale bez efektu. Tą kartą płacę za zakupy do firmy, dlatego nie mogę użyć innej, nie mogę zapłacić blikiem, bo system ING dla dużych firm tego nie ogarnia, nie mogę użyć szybkiego przelewu, bo allegro przekierowuje do ING dla klientów indywidualnych. Zostaje tylko płatność za pobraniem, a to nie jest rozwiązanie.
Posiadam konto ING Biznes oraz podpiętą kartę do konta allegro. Rzeczywiście na początku roku były problemy z płatnością kartą. Jednak problem musiał zostać rozwiązany, ponieważ od połowy stycznia nie miałem problemów z płatnościami.
Mimo to dzisiaj znowu napotkałem trudności z płatnością kartą. Transakcja kończy się nieudaną płatnością. Wczoraj i przed wczoraj nie było z tym problemu, płatność normalnie przechodziła. Czy obecnie prowadzone są jakieś prace?
Niestety jedyną opcją teraz jest przelew tradycyjny, ponieważ payu nie obsługuje szybkich przelewów do ING Biznes. Przy dużej ilości zakpów jest to trochę uciążliwe.
@allergo-med Czy próbowałeś skorzystać z rozwiązania, które podała w tym wątku @la_nika: "jeżeli usuniesz podpiętą kartę i płacąc wpiszesz jej dane (po wybraniu metody płatności kartą wybierz proszę opcję bez zapisywania jej na koncie), wówczas cztery płatności powinny zostać zaakceptowane"?
Tak próbowałem, ale bezskutecznie. Muszę robić przelew ręcznie za każdym razem jak kupuję coś na allergro.
Mam nadzieję, że to zostanie rozwiązane. Teraz zakup produktu trwa 10 razy dłużej.