Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
od dłuższego czasu płatności za zakupy nie przechodzą mi za pierwszym razem.
zawsze jest ten sam scenariusz - opłacam koszyk, przechodzę na stronę banku, bank potwierdza mi tajne hasła do płatności a płatność nie schodzi.
po jakimś czasie sprawdzam status przesyłki, a ta nieopłacona siedzi sobie u sprzedawcy zamiast pojawić się u mnie...
czy to jest jakoś do ustawienia???
help
@Tinejka po naszej stronie nie, a czy kontaktowałaś się w tej sprawie z bankiem?
zaczęłam od Allegro, bo bank mi przysyła kod płatności - ona nie jest pobierana...
ale OK - jutro skontaktuję się z bankiem... i dam znać
Chyba jednak sprawa jest po stronie Allegro, tj Bank zupełnie nic nie widzi, bo płatność nie przeszła i kropka, to że mam potwierdzenie autoryzacji ich nie obchodzi, nie mają jak tego usprawnić, tj przyjęli reklamację ale z zaznaczeniem, że raczej nic nie wskóram,
NATOMIAST - odkryłam dziś nowość. po stronie Allegro.
po dokonaniu płatności kiedyś można było nie kłopotać się, tylko zmienić stronę, czyli szaleć w internetach. Teraz pojawiła się NOWA opcja - trzeba czekać z otwartą kartą koszyka allegro, aż do zaksięgowania przelewu
czy tylko ja uważam, że to **piiip**yczne?
@Tinejka czy możesz podać mi przykładowy numer płatności, której dotyczył ten problem?