Płatność nieudana - jakie kroki powinnam podjąć?

iskierka446
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-10-2020
11:35
Dzień dobry. Dokonałam dzisiaj płatności za dwa produkty przelewem online. Pieniądze zostały przelane, a status płatności wyskoczył jako nieudany. Ponowiłam próbę i tym razem kupujący otrzymali pieniądze. Czy pierwsza wpłata zostanie zwrócona na moje konto? Jakie kroki powinnam podjąć?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
Vryko
#18 Luminarz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-10-2020
11:36
Poczekaj spokojnie, pieniądze wrócą na konto w ciągu kilku dni roboczych.
______________
Sołtys Allegro
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-10-2020
11:41
Płatność nieudana, a pieniądze zniknęły z konta na kilka dni 🙂
oznacz moderatorów