anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność rozpoczęta

MAMY ROZWIĄZANIE!
PJKKIELCE
#7 Wielbiciel#

Witam mam problem z zakupami niby kupiłem rzecz ale ona wisi od kilku godzin z informacją płatność rozpoczęta z konta nie pobrało pieniędzy . Mam czekać czy anulować zakup??? Zawsze płatność była w ciągu kilku minut a dzisiaj niestety coś chyba jest nie tak . Płaciłem PayU Express.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mwmonety
#21 Demiurg#

Widocznie przelew nie poszedł musisz ponowić płatność.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@PJKKIELCE najpierw anuluj płatność, a potem ją ponów 🙂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@PJKKIELCE Jeśli pieniądze nie zostały pobrane z konta, anuluj płatność, a potem ponów płatność.

oznacz moderatorów
sylwia20081
#1 Nowicjusz#

chyba mam ten samproblem,tylko u mnie widziałąm komunikat -ponów płatność. Nie działa u mnie płatność kartą. Zapłaciłam blikiem. Wejdz w zakładkę moje zakupy, odszukaj tą transakcję i zobacz jaki jest status płatności

oznacz moderatorów