Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem z zakupami niby kupiłem rzecz ale ona wisi od kilku godzin z informacją płatność rozpoczęta z konta nie pobrało pieniędzy . Mam czekać czy anulować zakup??? Zawsze płatność była w ciągu kilku minut a dzisiaj niestety coś chyba jest nie tak . Płaciłem PayU Express.
Widocznie przelew nie poszedł musisz ponowić płatność.
@PJKKIELCE najpierw anuluj płatność, a potem ją ponów 🙂
@PJKKIELCE Jeśli pieniądze nie zostały pobrane z konta, anuluj płatność, a potem ponów płatność.
chyba mam ten samproblem,tylko u mnie widziałąm komunikat -ponów płatność. Nie działa u mnie płatność kartą. Zapłaciłam blikiem. Wejdz w zakładkę moje zakupy, odszukaj tą transakcję i zobacz jaki jest status płatności