anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność w toku

GANA33
#7 Wielbiciel#

Po raz kolejny zgłoszam to samo. Po dokonaniu przelewu i potwierdzeniu w aplikacji PKO SA z konta pieniądze nie są pobrane a płatność w toku. Bank twierdzi że to wina po stronie allegro.

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

A może ustawień u Ciebie w kompie!🤔

oznacz moderatorów

GANA33
#7 Wielbiciel#

Pierw płatność robiłem przez telefon i nic potem przez kompa i też dalej płatność w toku.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GANA33 Prześlij potwierdzenie wpłaty przez ten formularz. Sprawdzimy co się stało z tą płatnością.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kreatecpolska
#2 Obserwator#

Mam ten sam problem. Kasa na koncie jest, a na allegro widnieje w nieskończoność płatność w toku. Chyba powoli zapętlacie się w tych swoich rozwiązaniach, bo z każdym rokiem coraz gorzej wszystko działa. 

oznacz moderatorów

GANA33
#7 Wielbiciel#

Wyczyść historię przeglądania tak ok. mięsiąc. Ja tak wczoraj zrobiłem. Płatność w toku miałem . I po wyczyszczeniu danych przeglądarki pomogło.

oznacz moderatorów

GANA33
#7 Wielbiciel#

Ach daj wtedy anuluj płatność i potem ponòw płatność i pomogło. Bank PKO SA porażka.

oznacz moderatorów

kreatecpolska
#2 Obserwator#

Ok, spróbuję przy kolejnych zakupach za kilka dni. Dziękuję za sugestię

oznacz moderatorów