Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
dlaczego transakcja pozostaje w toku od wczoraj za dwa przedmioty i nic się nie zmienia. Bank widzi, ale środki nie zostały przekazane - nie przyszedł mail potwierdzający. Gdzie można to zgłosić bezpośrednio do allegro?
Poprosić moderatora można. @_HolaOla_ , @nat_not , @cloudcloud
mam z wczoraj dwa takie same błędy od kupujących - może jakaś mała awaria
@trybo1234 Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi. 🙂
Mam ten sam problem. Mogę uzyskać jakieś informacje? Zapłaciłem dwa tysiące za hulajnogę i ciągle jest płatność w toku.
Numer zamowienia:
8a4bd610-0197-11ef-83c9-d110e42c883f
Proszę o pomoc.
Cześć również mam ten problem z dwoma płatnościami:
1.
numery zamówień
1. 21d72a20-02b5-11ef-b244-8fcab1eca631
2. 2662b040-02b6-11ef-8293-fb5c70ede8f2
@GoodDea7Ls sprawdziłam, że udało się opłacić zamówienie inną metodą płatności i płatność jest zakończona.
@derbacoffee w tej sprawie powinien skontaktować się z nami kupujący i podesłać potwierdzenia wpłat, powodów może być wiele, mogli nie zaakceptować płatności w banku, mogą mieć blokady itp. Najlepiej jeśli pokierujesz kupujących do formularza z prośbą o przesłanie potwierdzenia płatności.
Dziękuje za odpowiedz
Proszę o sprawdzenie płatności, dlaczego pojawia się komunikat " płatność w toku" ?