anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność w toku

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:106843899
#2 Obserwator#

Dzień dobry. Wybrałem płatność za zamówienie zwykłym przelewem, ale potem zamknąłem zakładkę ze stroną do autoryzacji bankowej. Teraz moje zamówienie ma status „Płatność w toku”.
Teraz chcę zapłacić (w ten sam sposób), jak to zrobić? Nie chcę anulować tego zamówienia i zamawiać go ponownie, ponieważ cena produktu uległa zmianie. Chcę dokonać zakupu po cenie, po której złożyłem to zamówienie, a nie po aktualnej cenie.

Mam tylko przycisk „ANULUJ PŁATNOŚĆ”.

 

NUMER ZAMÓWIENIA

c01071b0-2178-11ef-95c7-a17b8605636f
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

Niestety tak to działa, nie da się ponowić?☹️

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:106843899 anuluj płatność, a następnie ją ponów, cena się nie zmieni, bo nie anulujesz zamówienia, tylko samą płatność. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:106843899
#2 Obserwator#

Dziękuję bardzo za odpowiedź! Zadziałało!

oznacz moderatorów