Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Wybrałem płatność za zamówienie zwykłym przelewem, ale potem zamknąłem zakładkę ze stroną do autoryzacji bankowej. Teraz moje zamówienie ma status „Płatność w toku”.
Teraz chcę zapłacić (w ten sam sposób), jak to zrobić? Nie chcę anulować tego zamówienia i zamawiać go ponownie, ponieważ cena produktu uległa zmianie. Chcę dokonać zakupu po cenie, po której złożyłem to zamówienie, a nie po aktualnej cenie.
Mam tylko przycisk „ANULUJ PŁATNOŚĆ”.
NUMER ZAMÓWIENIA
Niestety tak to działa, nie da się ponowić?☹️
@Client:106843899 anuluj płatność, a następnie ją ponów, cena się nie zmieni, bo nie anulujesz zamówienia, tylko samą płatność.
Dziękuję bardzo za odpowiedź! Zadziałało!