Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tydzień temu wpłaciłem za dwa zakupy u dwóch sprzedawców, opłaciłem przelewem tradycyjnym, wpłata była dokonana o godzinie 11:29, status "płatność w toku" , numery zamówień:
02c93220-3205-11ef-8d81-8722059c6154
02c93221-3205-11ef-8d81-8722059c6154
@slawekania1978 poprawnie wpisałeś tytuł i kwotę przelewu?
@slawekania1978 Środki do nas nie dotarły. Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z bankiem? Jeśli wystąpił błąd w tytule przelewu, płatność nie zostanie zfinalizowana.
Wczoraj byłem w punkcie w którym opłacałem za zakup, osoba którą zastałem sprawdziła i stwierdziła że pieniądze od nich zostały przesłane
@slawekania1978 niestety u nas wciąż nie są rozliczone, więc potrzebny nam będzie cały zrzut potwierdzenia tej płatności, abyśmy mogli wyjaśnić to z operatorem płatności, dlatego napisz proszę do nas przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i do zgłoszenia dołącz to potwierdzenie.
@slawekania1978 W przelewie tradycyjnym wystarczy jakiś błąd literówka i nie dojdzie, powinieneś duca się tak skąd wpłacałeś.
Na dodatek druk przelewu wydrukowałem podany przez allegro, numer konta się zgadza na paragonie, chyba że pani przy kasie (w żabce) się pomyliła w tytule przelewu bo jak wspomniałem nr konta się zgadza
@slawekania1978 taki przelew się księguje przeważnie do 3 dni roboczych jak będzie anulowany to pewnie źle przepisany tytuł, napisz wtedy do allegro, podeślij potwierdzenie, skontaktuje się z Tobą PayU i poprosi o konto do zwrotu kasy 😄