anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność w toku

MAMY ROZWIĄZANIE!
trybo1234
#7 Wielbiciel#

Witam,

dlaczego transakcja pozostaje w toku od wczoraj za dwa przedmioty i nic się nie zmienia. Bank widzi, ale środki nie zostały przekazane - nie przyszedł mail potwierdzający. Gdzie można to zgłosić bezpośrednio do allegro?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
trybo1234
#7 Wielbiciel#

Poprosić moderatora można. @_HolaOla_ , @nat_not , @cloudcloud 

oznacz moderatorów
Biale_Stokrotki
#12 Orędownik#

mam z wczoraj dwa takie same błędy od kupujących - może jakaś mała awaria

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@trybo1234 Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
GoodDea7Ls
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem. Mogę uzyskać jakieś informacje? Zapłaciłem dwa tysiące za hulajnogę i ciągle jest płatność w toku.

 

Numer zamowienia:

8a4bd610-0197-11ef-83c9-d110e42c883f

 

Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
derbacoffee
#9 Pomysłodawca#

Cześć również mam ten problem z dwoma płatnościami:

1. 

 
oznacz moderatorów
derbacoffee
#9 Pomysłodawca#

numery zamówień

1. 21d72a20-02b5-11ef-b244-8fcab1eca631

2. 2662b040-02b6-11ef-8293-fb5c70ede8f2

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GoodDea7Ls sprawdziłam, że udało się opłacić zamówienie inną metodą płatności i płatność jest zakończona. 
@derbacoffee w tej sprawie powinien skontaktować się z nami kupujący i podesłać potwierdzenia wpłat, powodów może być wiele, mogli nie zaakceptować płatności w banku, mogą mieć blokady itp. Najlepiej jeśli pokierujesz kupujących do formularza z prośbą o przesłanie potwierdzenia płatności. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
derbacoffee
#9 Pomysłodawca#

Dziękuje za odpowiedz

oznacz moderatorów
Client:63411005
#7 Wielbiciel#

Proszę o sprawdzenie płatności, dlaczego pojawia się komunikat " płatność w toku" ? 

 

oznacz moderatorów