anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność

Client:112295767
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Mam takie pytanie ponieważ pobrano mi pieniądze z konta a piszę że zakup nieopłacony co mam zrobić?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:112295767 podaj numer zamówienia i metodę płatności?

oznacz moderatorów

Client:112295767
#7 Wielbiciel#

9981cd00-5ffd-11ef-a4b0-951ec2f11f0b 

Blik

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:112295767 niby były przypadki nieudanych płatności wtedy wpłata powinna wrócić w ciągu 3 dni roboczych. Można spróbować opłacić ponownie lub poczekać na zwrot. Moderatorki sprawdzą w systemie i powiedzą co jest.

oznacz moderatorów

Client:112295767
#7 Wielbiciel#

Okej bo gdyby to było 50 zł to bym nie pisał

Ale to jest 400 zł 

oznacz moderatorów

Client:112295767
#7 Wielbiciel#

I co udało się coś ustalić?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak się nie zaksięguje przelew to wraca do Ciebie w ciągu 3dni, to się zdarza, jak chce się zapłacić to należy ponowić płatność.

oznacz moderatorów

Client:112295767
#7 Wielbiciel#

9981cd00-5ffd-11ef-a4b0-951ec2f11f0b

Blik 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112295767 skontaktuj się z nami przez formularz i wyślij nam potwierdzenie przelewu. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów