Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kurier dostarczył paczkę, otworzyłem ją po jego wyjściu. towar okazał się uszkodzony. Rozpocząłem dyskusję i poprosiłem o zwrot pieniędzy. Ale sprzedawca nalega, ze musiałem otworzyć paczkę w obecności kuriera i sporządzić protokół reklamacyjny. I że sprzedawca nie ponosi już odpowiedzialności za sytuację związaną z przesyłką. Czy to prawda?
Problem w tym, że ta paczka nie ma darmowego zwrotu. Czy teraz sama muszę się rozwiązywać wszystkie problemy związane z uszkodzeniem paczki?
jesli to był zakup na smarta to allegro składa reklamacje w imieniu kupującego ALE TA TYM PORTALU SŁOWO- ODSZKODOWANIE -OD PRZEWOZNIKA TO JEST FIKCJA SŁOWO BEZ POKRYCIA-tu zawsze jest ujebany sprzedający i pokrywa zagubione lub uszkodzone paczki chociaż firmy kurierskie biorą kase za transport