Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
19 stycznia zakupiłam przebranie, które mi było potrzebne na wydarzenie w dniu 25 lutego.
Jest 3 marca i do tej pory przesyłka nie została dostarczona. Nie chcę już jej odbierać, bo nie jest mi potrzebna.
Kontakt ze sprzedawcą jest fatalny. Pieniędzy Allegro Protect nie chce mi zwrócić.
Pierwszy raz taka sytuacja mnie spotyka, dlatego nie wiem jak sprawę rozwiązać.
mam dalej czekać na paczkę ?
Nie minął? Przewidywany czas wysyłki tego zamówienia to środa, 24 sty.
no właśnie też nie wiem o co chodzi ?
kupiłem 16 stycznia i do tej pory nie doszło
zgłaszałem ze dwa razy do allegro za drugim razem mi odpisali że mam być cierpliwy
Napisz im że cierpliwość już się kończy i niech pomyślą o jakimś odszkodowaniu za straty moralne .