Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Mieliście już taki przypadek jak mój, dzisiaj poszedłem do Paczkomatu żeby odebrać towar, podchodzę do Ekranu Dotykowego, a Ekran ani ruszy, niestety nie otwarłem menu żeby wpisać kod odbioru i otworzyć Skrytkę, zdalnie nie mogę otworzyć bezdotykowo, ponieważ nie posiadam telefonu z taką funkcją typu I PHONE, a posiadam zwykły telefon, pierwszy raz mam taki przypadek, oczywiście w DYSKUSJI poinformowałem Sprzedawce że towary mogą do niego wrócić, nie wiem czy należy się mi zwrot pieniędzy od Sprzedawcy jak Towar do niego wróci NIE Z MOJEJ WINY, zamówiłem dwa kable , i postawki pod głosniki - kolumny . Jak możecie pomóc to odpiszcie w tej sprawie . PS - zgłosiłem na IN POST że ich Paczkomat nie działa że ma jakieś uszkodzenie . pozdr Kamil
Na paczkomacie masz numer do ich infolinii i tam powinieneś zgłosić problem aby ci zdalnie spróbowali otworzyć skrytkę.
Cześć
Byłem dwie godziny później i stał się ''cud '' Ekran działa i reaguje już na Dotyk, może jest ten Ekran Dotykowy wrażliwy na temperaturę, na razie się ''Odwiesił '' i mogłem już odebrać przesyłkę . Co do Infolinii - to wolę drogę korespondencyjną, bo telefonicznie to strasznie wyjada impulsy bo za rozmowę tą się płaci , a zanim się konsultant odezwie to trzeba mieć anielską cierpliwość i odczekać też nagrane wiadomości . Ale Paczkomat jest Ok na razie działa . pozdr
U mnie była taka awaria przez kilka dni - nic z tym nie robili.
Jak ktoś miał Smartfon z aplikacja mobilną - mógł zdalnie otworzyć skrytkę.
Ja takowego nie miałem - dzwoniłem do InPost, na nr wskazany na paczkomacie, po przedstawieniu szeregu danych - operator zdalnie otworzył mi skrytkę.