Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 4 tygodnie temu po anulowaniu zamówienia nie otrzymałem pieniędzy do tej pory. Nie pokazuje się anulowany przedmiot w aplikacji. CO MAM ZROBIĆ?
Jak anulowany to musi być: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Jest tutaj jednakże mimo że na aplikacji bankowej mam płatność za kwote 64zł to tam pokazuje mi 14zl
A nie z użyciem kuponu?
jaki kupon?
Sa kupony, monety rabatowe i jak się z nich korzysta podonczas platności to wracają w formie kuponu a nie gotówki.
Nie używałem żadnych kuponów i tym podobnych
To ten sam zakup? ten 14zł i 64zł ?
@Client:73915175 poproszę o numer zamówienia, którego to dotyczy.