anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Po anulowaniu zamówienia nie otrzymałem pieniędzy

Client:73915175
#2 Obserwator#

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  4 tygodnie temu po anulowaniu zamówienia nie otrzymałem pieniędzy do tej pory. Nie pokazuje się anulowany przedmiot w aplikacji. CO MAM ZROBIĆ?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:73915175
#2 Obserwator#

Jest tutaj jednakże mimo że na aplikacji bankowej mam płatność za kwote 64zł to tam pokazuje mi 14zl

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A nie z użyciem kuponu?

oznacz moderatorów

Client:73915175
#2 Obserwator#

jaki kupon?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sa kupony, monety rabatowe i jak się z nich korzysta podonczas platności to wracają w formie kuponu a nie gotówki.

oznacz moderatorów

Client:73915175
#2 Obserwator#

Nie używałem żadnych kuponów i tym podobnych

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To ten sam zakup?  ten 14zł i 64zł ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:73915175 poproszę o numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów