Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
do 14 dni od odstąpienia może się wstrzymać do otrzymania towaru 🙂
Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy.
@wypashmiel1975 Co znaczy "...zakończyć zwrot towaru? "
Przecież sprzedawca niczego nie zwraca, więc nie zaczyna ani nie kończy.
O co pytasz?
Chodzi o to ze zwrot zakupionych bucików nastąpił w ciągu godziny od odebrania ich z uwagi na jakość wykonania, wygenerowany kod podana przyczyna i do paczkomatu. Pomimo tego ze zwrócono 2 pary w tym samym czasie i w ten sam sposób jasna z nich nadal widnieje jako nie zakończona w trakcie weryfikacji a minęło już 3 tygodnie od otrzymania przez sprzedawcę zwrotu
@wypashmiel1975 w szczegółach zakupu masz przyciski kierunkowe do kontaktu ze sprzedawcą , przypomnij mu o obowiązku jaki nakłada na niego ustawodawca .