Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ w dniu dzisiejszym dostałam informację, że transakcja płatności nie powiodła się. Zapłaciłam jeszcze raz (w międzyczasie anulowałam jeden z zakupów). Widzę, że z konta środki zostały pobrane dwa razy - 210.54 i 160.69.
Środki są ściągnięte, nie zablokowane. Mogę pobrać potwierdzenie transakcji.
Mam dwa pytania:
1. Czy mogą Państwo sprawdzić, czy pierwsza transakcja rzeczywiście wróci na moje konto?
2. Po jakim czasie środki zostaną zwrócone?
Proszę o informację, jakie informacje jeszcze mam dostarczyć.
@Teraminator Jeśli płatność przeszła, sprzedający ma 2 dni robocze na zwrot pieniędzy.
Jeśli był jakiś problem techniczny albo nie dokończyłeś płatności z jakiegoś powodu, pieniądze powinny wrócić w ciągu kilku dni roboczych.