Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Po przekierowaniu przesyłki do punktu odbioru DPD PickUp nie mogę wystawić oceny kupionego przedmiotu.
Czy ten problem można w jakiś sposób rozwiązać bo już drugi raz ma miejsce taka sytuacja kiedy paczka zostaje przekierowana do Punktu Odbioru wyświetla się problem z przesyłką. Z góry dziękuje za odpowiedź.
@Paullla888 a paczka odebrana ?
@kostas11 Tak, paczka odebrana.
@Paullla888 a ocenę chcesz wystawić sprzedawcy czy produktowi
Produktowi
@Paullla888 podaj proszę numer zamówienia, dla którego nie możesz wystawić opinii o produkcie oraz daj znać czy wyświetlamy jakiś komunikat. Jeśli tak, to jaki?
To jest początkowy numer przesyłki 1021941599337U
A to jest numer przesyłki po przekierowaniu do Punktu DPD PickUp 0000038556935L
Opinie mogłam wystawić tylko sprzedawcy ale produktu już nie można ocenić.
A to jest Numer zamówienia: 93a625d0-64ab-11f0-a7dd-83217a7f9265
@Paullla888 dziękuję! Już działam w Twojej sprawie i wrócę z informacją. 😊
@Paullla888 sprawdź proszę czy możesz wystawić opinię o produkcie, już powinno działać. 😊
Działa, już mogę wystawić opinię. Dziękuje serdecznie za pomoc 😄