Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam,
zakupiłam produkty u jednego sprzedawcy (nie po raz pierwszy ), po dodaniu opinii sprzedającego nie pojawia się opcja oceń produkt.
Dotyczczas miałam taka opcję jeszcze długo a teraz brak.
Czy zaszły jakieś zmiany i już nie ma takiej możliwości?
@barakon a tutaj zobacz
Pojawiają się tylko stare zakupy których nie chce oceniać bo były anulowane lub nie dotarły do mnie.
chodzi o nowe np z 24/10. Ocena sprzedającego tak a ocena produktu już nie pojawia się nawet w zakładce „do oceny”
Np nr zamówienia 49fceaf1-53c8-11ed-9dcd-5993cd6b9b11
Kolejna 26b9ac52-372a-11ed-a91f-71959712421d
a jest ich więcej
Jeżeli jest to kolejny zakup tego samego produktu albo nie nowy to nie wystawisz oceny produktu.
Dziękuję, nie mogłam nigdzie znaleźć tych informacji.
Jeszcze mi brakuje tylko informacji ile mam czasu na wystawienie opinii o produkcie bo na wystawienie opinii o sprzedającym mam 90 dni a o o produkcie nie ma ani słowa
Mamy pytanie apropo oceny produkty - stan nowy powiązany z katalogiem , sprzedałem 4szt-oferty potwierdzone że odebrały towat -oferta chwilo się zamknęła (czekamy na towar aby wznowić ofertę) -to klient nie może ocenić produkt? (klienci informują że mogą tylko ocenić sprzedającego)