Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Już drugi raz w krótkim okresie czasu zdarzyło się, że płatność do 2 lub więcej sprzedawców nie przeszła, pomimo realizacji wszystkich kroków z potwierdzeniem. Czy mieliście podobne problemy?
Nie, a skąd wiesz że nie przeszła? jaki to przelew?
Wpisałem kod z potwierdzenia z banku i został przyjęty jako prawidłowy. W dniu następnym zobaczyłem, że 2 płatności mam w toku. Z rachunku bankowego nie zostały pobrane należności.
@olo_aj wszystkie ostatnie płatności mają status zakończona. W jakim zamówieniu wystąpił taki problem?
Dwie ostatnie transakcje zapłaciłem pierwszy raz wczoraj a na Allegro była informacja, że płatność w toku. Dzisiaj anulowałem (nie jestem pewny tej nazwy, a teraz ten komunikat się nie wyświetla) płatności i zapłaciłem ponownie tym razem za każde zamówienie indywidualnie. Poprzednio miałem taką sytuację na zamówieniu od 3 dostawców. Wygląda to trochę tak jakby bank zatwierdził płatność, ale nie spięło się to z transakcją na allegro (allegro nie przyjęło płatności).
@olo_aj poprosiłam o konsultację z operatorem płatności, ale jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi. Gdy tylko ją dostanę, odezwę się tu ponownie.