anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Poblemy z płatnościami

olo_aj
#7 Wielbiciel#

Już drugi raz w krótkim okresie czasu zdarzyło się, że płatność do 2 lub więcej sprzedawców nie przeszła, pomimo realizacji wszystkich kroków z potwierdzeniem. Czy mieliście podobne problemy?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Nie, a skąd wiesz że nie przeszła? jaki to przelew?

oznacz moderatorów

olo_aj
#7 Wielbiciel#

Wpisałem kod z potwierdzenia z banku i został przyjęty jako prawidłowy. W dniu następnym zobaczyłem, że 2 płatności mam w toku. Z rachunku bankowego nie zostały pobrane należności.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@olo_aj wszystkie ostatnie płatności mają status zakończona. W jakim zamówieniu wystąpił taki problem? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

olo_aj
#7 Wielbiciel#

Dwie ostatnie transakcje zapłaciłem pierwszy raz wczoraj a na Allegro była informacja, że płatność w toku. Dzisiaj anulowałem (nie jestem pewny tej nazwy, a teraz ten komunikat się nie wyświetla) płatności i zapłaciłem ponownie tym razem za każde zamówienie indywidualnie. Poprzednio miałem taką sytuację na zamówieniu od 3 dostawców. Wygląda to trochę tak jakby bank zatwierdził płatność, ale nie spięło się to z transakcją na allegro (allegro nie przyjęło płatności).

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@olo_aj poprosiłam o konsultację z operatorem płatności, ale jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi. Gdy tylko ją dostanę, odezwę się tu ponownie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów