anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

pobrana opłata podwójnie

Neti24
#1 Nowicjusz#

Witam,

dnia 29.06.2020 kupiłam 3 produkty od sprzedawcy [edycja] w kwocie 84,70zł. Po dokonaniu opłaty dostałam komunikat, że płatność została anulowana, więc dokonałam płatności jeszcze raz. Z konta niestety zostały pobrane dwie opłaty (2x 84,70zł). Sprzedający potwierdził, że otrzymał tylko jedną wpłatę i zaproponował kontakt z Państwem. Proszę o pomoc w celu odzyskania pieniędzy.

 

Z poważaniem,

Aneta Seredyn

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

@Neti24 Wróci do ciebie po ok 3 dniach

oznacz moderatorów

kytorr
#13 Ambasador#

To forum, a nie support allegro XD, nie podajemy loginów sprzedających itd. Polecam zapoznać się z regulaminem (który notabene zaakceptowałaś)

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@kytorr Ciekawy negatyw na tym koncie.

"Odzywke krirko stosowalam gdtz szybkosoe skończyła wiec ciezko ocenic"
BasicLab odżywka przeciw wypadaniu włosów 100ml

I w "zgodność z opisem" 2 gwiazdki. Ja nie wiem co niektórzy kupujący mają w głowach... chyba tę odżywkę tylko, albo nie tylko włosy wypadły🤣

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów