anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pobranie płatności dwa razy

kamyklt
#7 Wielbiciel

Problem z płatnościom i zwrotem. Dokonałem zakupu za kwotę 537,88zl. Następnie anulowałem jeden zakup za kwotę 69,98 zł. Zwrot przyszedł. Ale dodatkowo znowu pobraliście kwotę 467,90 zł. Dodam że płatność była za 4 zamówienia od różnych sprzedawców, a od jednego anulowałem zamówienie. Płaciłem jednym blikiem za 4 zamówienia. Jak rozwiązać ten problem?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@kamyklt Czy dobrze rozumiem, że kwota została pobrana bez ponowienia płatności? Proszę, prześlij potwierdzenia płatności przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów