Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam buty. Niestety musiałam je zwrócić. Zrobiłam zwrot (posiadam usługę smart). Miałam możliwość oddania, za darmo, tylko na pocztę. Wygenerowałam etykietę. Pani na poczcie powiedziała, że nie przyjmie mojej paczki bo wyskakuje jej jakiś błąd. Dodatkowo na etykiecie jest informacja, że płatność ponosi płatnik, a tak nie powinno być. Proszę o szybką informację co mam zrobić. Do dzisiaj mam czas zwrócenia paczki. Pozdrawiam
@alicjas22b Którego zamówienia dotyczy ten problem?
Poczty należy się wystrzegać... ja ostatnio dwa razy zeby cos odeslac musialem wstac w kolejce 1h i 1,5h. Koszmar.
Nowe, następne konto!🤣
Owszem.
Tamto mi zablokowali 😉
Tylko nie wiem dokladnie za co... moze za niecenzuralne slowa...? 🤔