Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich, kupiłam w aukcji koszulkę polo Tommy Hilfiger w sklepie z pozytywami 100%. Mam kilka wątpliwości:
1) Nie zgadza się skład materiału (w opisie aukcji jest skład taki, jak na dołączonej do koszulki metce papierowej, to jest bawełna + elastan, tymczasem na metce materiałowej wszytej jest 100% bawełna). Materiał w dotyku nie jest tak przyjemny, jak wszystkie moje koszulki tego producenta (taka gruba, toporna bawełna).
2) Metka materiałowa nie jest wszyta w szew, tylko naszyta na szwie + jest dziwnie sztywna i błyszcząca.
3) Flaga TH po stronie wewnętrznej koszulki jest jakaś taka dziwnie postrzępiona (porównywałam z innymi koszulkami, które mam w domu).
4) Paragonu do zakupu nie otrzymałam.
Sprzedawca w korespondencji mailowej na początku był dziwnie agresywny i generalnie żąda zwrotu koszulki. Ponieważ mnie zezłościł swoim zachowaniem, postanowiłam podrążyć temat.
Czy według Was powinnam zgłosić ten zakup na Policji?
ZibiK30 dzięki, ale na ten adres pisałam już w innej sprawie (to mój nie pierwszy zakup podróby TH na Allegro, niestety) i nigdy nie doczekałam się odpowiedzi, tak więc lipa 😞
@molto_2004 A pisałeś po polsku? Sądzę że to wielka lipa z tymi firmami i całą współpracą widząc podejście allegro do podróbek, fałszywek i piractwa, nawet nie wiadomo, czy o tym wiedzą 😉 Napisz do nich na FB i TT żeby Ci dali adres do korespondencji, ewentualnie zadaj im pytanie dlaczego pozwalają na dystrybucję podróbek ich produktów 😉
@molto_2004 oferta, którą zgłosiłyśmy jest już zakończona, a ten Sprzedający nie ma już innych produktów tej marki. Gdyby taka sytuacja się powtórzyła, a oferty byłyby nadal aktywne, wówczas przekazujemy je do weryfikacji podmiotowi uprawnionemu. Dlatego jeżeli macie podejrzenie, że w aktywnej ofercie sprzedawany jest podrabiany produkt, możecie je zgłaszać do nas.
la_nika wszystko jasne, tylko co mam zrobić z podrobioną koszulką będącą w moim posiadaniu?
la_nika sprawdziłam, Sprzedający wciąż ma aktywne oferty tych koszulek:
https://allegro.pl/oferta/koszulka-polo-klasyk-damska-tommy-hilfiger-m-10469644268
@molto_2004 dziękuję za przesłanie oferty, wysłaliśmy ją do weryfikacji. Sprawę koszulki, którą już posiadasz jeszcze wyjaśniam, gdy otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj.
la_nika ok, czekam zatem na decyzję.
la_nika wciąż czekam na odpowiedź... Co mam zrobić z koszulką? Nie chciałabym finalnie ponieść kosztów zakupu podróbki za pośrednictwem Allegro...
@molto_2004 bardzo Cię przepraszam, ja też czekam na tą odpowiedź, pilnuję tego i gdy tylko otrzymam odpowiedź na pewno tutaj z nią wrócę!
@molto_2004 poproszę Cię jeszcze o kilka informacji, ponieważ z dyskusji ze Sprzedającą wynika, że przyjełaś jej propozycję częściowego zwrotu środków. Czy dobrze rozumiem, że przyjełaś częściowy zwrot, nie odesłałaś towaru i zamknęłaś dyskusję jako rozwiązaną?
@la_nika wydaje mi się, ze @molto_2004 bardziej chodzi o poniesienie przez sprzedawcę jakichś konsekwencji bo ponoć nadal sprzedaje te "nieoryginalne" koszulki 😉
la_nika mylisz Sprzedających.
Chodzi o ten zakup (przez PayPo, może dlatego go nie widzisz):
@molto_2004 ojej, to nieźle się zakręciłam. Dziękuję, że to wyjaśniłaś i przepraszam za nieporozumienie! To teraz jasne, proszę Cię jeszcze o odrobinę cierpliwości, wrócę z odpowiedzią, gdy tylko będę ją miała!
@molto_2004 otrzymałam odpowiedź, w pierwszej kolejności chcemy dać możliwość wytłumaczenia Sprzedającemu, dlatego możemy założyć w Twoim imieniu dyskusję, w niej możesz poprosić nas o pomoc, a gdy nie zaakceptujesz propozycji Sprzedającego, pozostanie zgłoszenie sprawy na policję i złożenie wniosku o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, wówczas to policja zadecyduje czy zatrzymają towar jako dowód w sprawie. Daj proszę znać czy mamy założyć dyskusję z tym Sprzedającym w Twoim imieniu?
Tak, proszę działać!
la_nika proszę działać!
@molto_2004 gotowe! Dyskusja jest już założona, poczekamy na odpowiedź Sprzedającego, możesz skorzystać z pomocy Allegro w razie potrzeby i jeżeli nie zgodzisz się na propozycję Sprzedającego, możesz zamknąć dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
la_nika dziękuję. Sprzedający w dyskusji żąda zwrotu towaru, no ale wtedy nie poniesie żadnych konsekwencji...
@molto_2004 jeżeli nie zgadzasz się na zaproponowane przez Sprzedającego rozwiązanie, możesz napisać to w dyskusji, a w razie potrzeby poprosić o pomoc pracownika Allegro.
Wiem że odrzewam starego kotleta ale też nadziałem się na taką ofertę:
https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/4a1997b1-ab74-11ec-9c0f-4d69b08924be
Otrzymałem koszulę ledwo podobną do oryginału, a na guzikach koszuli Tommy Hilfigerbyły loga innych firm (Armani, Polo). Sprzedawca odpisał mi że widocznie to wada fabryczna oraz żebym zwrócił przedmiot. Tak oczywiście zrobiłem aby odzyskać pieniądze. Chciałbym jednak aby Allegro zweryfikowało podróbki sprzedawane przez tą firmę. Sprzedający posiada bardzo dużo ofert markowych rzeczy i nie spodziewam się że cokolwiek jest oryginalne. Dobrze aby właściciele marek wypowiedzieli się w temacie.