Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na swoim koncie nie mogę zmienić podmiotu który obsługuje płatność- nie ma opcji zmień. Na innym koncie mam taką możliwość ( wybieram ten sam bank ), dodam że płatność przez przelewy24 nie wygląda jak prawdziwa strona banku- podejrzewam oszustwo.
@dzako2015 Czy opcja zmiany operatora płatności jest widoczna na koncie zwykłym czy firmowym? Prześlij też zrzut ekranu z widokiem strony, która wzbudziła Twoje wątpliwości.
jest to konto zwykłe .to co mi się wyświetla na przeglądarce ;
auth/pkobp.pl/secure/auth/authorize/html
a normalnie po za allegro strona do konta bankowego zaczyna się
www.ipko.............
@dzako2015 najprawdopodobniej jest to strona banku do weryfikacji tożsamości, abym mogła odpowiedzieć z pewnością konieczne będzie przesłanie zrzutu ekranu z całym oknem przeglądarki z tej strony.
@la_nika Przed momentem dokonałem zakupu i specjalnie wybrałem płatność przez przelewy 24 i logowanie do PKO i adres faktycznie był inny - "normalny". Zrobiłem nawet screena ale kurczę nie zapisał mi się...
Dziękuję @komis-bell za wiadomość! @dzako2015 może też zadzwonić do banku i w ten sposób zweryfikować tę stronę. Do weryfikacji konieczny będzie zrzut ekranu z widoczną stroną, która wzbudza wątpliwość.
Nie wygląda na oszustwo!
to jest normalna strona bezpieczna? ''auth/pkobp.pl/secure/auth/authorize/html''
Mam podobną sytuację, też wyświetla mi się płatność pod linkiem auth/pkobp.pl/secure/auth/authorize/html. Czy tak powinno być? Mam kontynuować przelew?
@szatynka0920 Najlepiej prześlij nam zrzut ekranu z całą stroną, wtedy będziemy mogli to zweryfikować.
To nie oszustwo. Też zdarzała mi się taka sytuacja. Płatność przekierowywało właśnie na stronę auth/pkobp.... zamiast ipko/..... Po kliknięciu w symbol zamkniętej kłódki wyświetlała się jak zwykle informacja "zabezpieczone połączenie" i potem "certyfikat dla PKO Bank Polski, Warszwa, mazowieckie PL", czyli prawidłowo, wygląd strony, tj pole do wpisania loginu wyglądało jednak inaczej. Napisałam w tej sprawie do banku. Oto ich odpowiedź: