anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podwójna płatność za jeden przedmiot.

MAMY ROZWIĄZANIE!
zlota104
#1 Nowicjusz#

Dwa dni temu kupowałem przedmiot płatność wykonałem blikiem jednak gdy wieczorem popatrzyłem na historie płatności zauważyłem, że płatność została pobrana dwukrotnie. skontaktowałem się na początku z bankiem jednak dowiedziałem się, że u nich wszystko przebiegło w porządku również na telefon dostaje podwójne sms-y z in-postu na temat dwóch przesyłek ( zamawiałem tylko jedną ). Gdy sprawdzam historie zakupu ukazuje się jedna przesyłka. Czy ktoś miał podobną sytuacje i wie jak to rozwiązać ?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
ares_
#14 Krzewiciel#

@zlota104  Jeżeli w historii zakupów masz jedną przesyłkę i jeden przedmiot to ta dodatkowa płatność powinna wrócić na Twoje konto w ciągu kilku dni roboczych.

Ale ja na Twoim miejscu skontaktował bym się jeszcze ze sprzedawcą i zapytał jak to wygląda po jego stronie.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@zlota104 Sprawdź w zakładce Kupione, ile masz tych przedmiotów. Jeśli jeden, jedna z wpłat wróci do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni.

oznacz moderatorów