anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podwójnie pobrana kwota

Kamilka13b
#7 Wielbiciel

Witam mam problem z płatnością. Pierwsza płatność blikiem nie udana według serwisu, płatność mieliła się po czym było info że nie powiodła się. Spróbowałam drugi raz, było to samo, po czym za kilka minut pojawiła się informacja że pieniądze zostały zaksięgowane. Problem w tym, że kwota została dwukrotnie pobrana z konta. Co zrobić w tej sytuacji ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Pisz do allegro zwrócą https://allegro.pl/pomoc/kontakt

__________
Κώστας
oznacz moderatorów

Kamilka13b
#7 Wielbiciel

Dziękuję ! 🙂

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@kostas11 Nie zawsze trzeba pisać, bo w takich sytuacjach środki automatycznie wracają na konto. 

@Kamilka13b Proszę o cierpliwość, jeśli pieniądze nie pojawią się na koncie w przeciągu kilku dni, wówczas skontaktuj się proszę z nami poprzez wskazany link. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów