anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podwójnie pobrana kwota

Kamilka13b
#7 Wielbiciel#

Witam mam problem z płatnością. Pierwsza płatność blikiem nie udana według serwisu, płatność mieliła się po czym było info że nie powiodła się. Spróbowałam drugi raz, było to samo, po czym za kilka minut pojawiła się informacja że pieniądze zostały zaksięgowane. Problem w tym, że kwota została dwukrotnie pobrana z konta. Co zrobić w tej sytuacji ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

Pisz do allegro zwrócą https://allegro.pl/pomoc/kontakt

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Kamilka13b
#7 Wielbiciel#

Dziękuję ! 🙂

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Nie zawsze trzeba pisać, bo w takich sytuacjach środki automatycznie wracają na konto. 

@Kamilka13b Proszę o cierpliwość, jeśli pieniądze nie pojawią się na koncie w przeciągu kilku dni, wówczas skontaktuj się proszę z nami poprzez wskazany link. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów