Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taka spotkała mnie historia:
25 marca - Dokonuje zakupu od Oficjalnego sklepu Allegro, nie byli najtańsi ale firmowy to firmowy. Zakup, płatność wszystko jak w innych sklepach.
28 marca - Niestety, nie ma żadnego postępu w realizacji zamówienia a dodatkowo obniżyli cenę o 25%. Nie rozpoczęli realizacji zamówienia, więc zgłaszam odstąpienie od umowy zakupu i czekam na zwrot wpłaty.
30 marca - Lekkie zaniepokojenie, piszą, że rozpoczęli realizować moje zamówienie. Rozpoczynam dyskusję, piszę, że było odstąpienie a Oni twardo, że zamówienie nie zostało anulowane i przygotowali przesyłkę dla kuriera (może nie widzą tego co pisze?)
30 marca (wieczorem) - "Sprzedający nadał przesyłkę DPD xxxxU" - trochę mnie wkurzyli ale czekam co będzie dalej.
Informacja od sklepu "...jako rozwiązanie proponuję, że skontaktuję się z DPD i poproszę o zawrócenie przesyłki.
" - chyba coś jednak odnotowali
31 marca - "Sprzedający wprowadził właśnie numer trackingowy DPD xxxxL" - myślę, dobrze jest, zawrócili paczkę.
Informacja od sklepu: "przesyłka wraca do naszego magazynu. Jak tylko ją otrzymamy, zwrócimy Pani pieniądze w ciągu kilku najbliższych dni roboczych"
8 kwietnia - moja cierpliwość się skończyła składam wniosek do POK może im uda się coś zdziałać. 9 godzin czekania i jest odpowiedź: "Wysłałem Sprzedającemu upomnienie. Liczę, że to pomoże w wyjaśnieniu sprawy." - duże rozczarowanie. Czytam to forum, zwykle odbywa się to inaczej...
11 kwietnia rano - nic się nie dzieje, piszę więc ponownie do POK - jak na razie odpowiedzi brak...
Liczę na Wasze opinie, jak ta historia się zakończy?
Gdyby to był inny sklep to poszło by ci sprawniej ale trafiłeś kijem w mrowisko .Duży sklep nie zawsze znaczy lepszy ,przed zakupem warto przejrzeć opinie a nie tylko kierować się ceną lub reklamą .
@kolekcjoner608 @eva_jt @medalik_2009 Należy unikać przy zakupie sklepu firmowego, nie muszą dotrzymywać czasu wysyłki, nie muszą odpowiadać w dyskusji, nie muszą anulować zakupu i wreszcie, nie muszą wypłacać z POK, może coś pominąłem...🤔
@LEW433
nie muszą robić zdjęć i opisów bo je sobie "pożyczą" od użytkowników. Ewentualnie zamiast opisu użyją tylko parametrów z katalogu, stworzonego przez sprzedawców-frajerów i nadzorowanego przez nie mających pojęcia o oferowanym towarze wklejaczy.
A przypomina mi to dzisiejszy polski grajdołek. 😞
@LEW433 Nie muszą płacić prowizji .
@eva_jt Cześć. Zweryfikuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@eva_jt znaczy się że rozpoczęłaś i zakończyłaś dyskusje jako nie rozwiązaną. I założyłaś wniosek o POK
@eva_jt
Pewnie podobnie jak przynajmniej 3253 podobne sprawy w ciągu ostatniego roku:
https://allegro.pl/uzytkownik/Allegro/oceny?recommend=false&page=1
Kasę oddadzą za dzień, tydzień lub miesiąc i napiszą
"Dziękujemy za wybór naszej oferty i przepraszamy za powstałe niedogodności. Dołożymy wszelkich starań, aby nie miały one miejsca w przyszłości."
@medalik_2009
Dołożymy wszelkich starań, aby nie miały one miejsca w przyszłości.
🤣🤣🤣
Jest jeszcze inna wersja :
"Zrobimy wszystko ... "
Ponad 3 tysiące "ofiar" na koncie tego "sprzedawcy" tylko w ciągu ostatniego roku (i w zdecydowanej większości sklep nie kwestionuje zasadności otrzymanych uwag i opinii).
Wstyd !
Kiedy patrzę na komentarze, zachowuję się jak rasowa alkoholiczka: interesują mnie tylko procenty😊
Nie licząc maluszków jak ja, którym jeden czy dwa negatywy mogą zdrowo zaszkodzić...
Ciekawa tylko jestem, ile byłoby tych negatywów, gdyby chodziło o innego sprzedawcę. Wielu może pomyśleć, że wystawienie nega Allegro na Allegro to trochę jak oskarżenie Prokuratora Krajowego o spowodowanie wypadku. Być może słuszne, na pewno ryzykowne.
[edit] Gdyby negów było tyle, że Allegro samo siebie musiałoby pozbawić Smarta, to dopiero byłaby heca🤣
@Kasiulki2
interesują mnie tylko procenty
Procenty są ważne przy innych okazjach.
Oczywiście, nie wszystkie negatywne oceny na Allegro są "zasłużone".
Jak powszechnie wiadomo system ocen na Allegro osiągnął poziom bruku (m.in. ze względu na: możliwość oceniania transakcji uznanej prawnie za niebyłą, że "zupa była za słona", a nawet ze względu na niezgodność z samym regulaminem Allegro (sic!) - co już kiedyś tu zauważałem, etc.).
Dla zachowania resztek powagi sytuacji weźmy więc pod uwagę wyłącznie te negatywne oceny w których sprzedawca miał okazję do przedstawienia własnego punktu widzenia na przedstawiane przez kupujących zarzuty/uwagi/etc, a mimo to nie próbował zaprzeczać czy choćby polemizować z ich zasadnością.
Confessio pro iudicato est czy (jak kto woli): confessio est regina probationum.
Mark Twain napisał:
Są trzy rodzaje kłamstw: kłamstwa, bezczelne kłamstwa i statystyki.
Jako obywatela (tu: kupującego) mniej interesuje mnie np. procent osób poszkodowanych przez konkretnego kierowcę w stosunku do ogółu uczestników ruchu drogowego, z którymi miał przyjemność spotkać się na drodze w podobnym miejscu i czasie, a którzy (cudem ?) nie doznali uszczerbku.
Bardziej interesująca (i wymowna) jest np. informacja ile razy ów kierowca dopuścił się spowodowania wypadków lub kolizji, ew. jak często siada za kierownicę pojazdu "pod wpływem" i każdorazowo przyznając się do zarzucanych mu czynów: obiecuje, że "dołoży starań" aby to był ostatni raz.
W kategorii innych "uchybień" wobec prawa nie rozlicza się oskarżonych z proporcji : np. osób oszukanych do nieoszukanych, okradzionych do nieokradzionych, zgwałconych do niezgwałconych, zabitych do niezabitych, etc.
eva_jt - przed zakupem w OSA Allegro sugeruję przeczytanie ich komentarzy. Całkowicie już pomijam fakt, że stanowią konkurencję dla wielu swoich klientów (sprzedawców). Ten sklep powinien "błyszczeć" przykładem dla innych sprzedawców. Niestety, jest kompletnie inaczej. Ten sklep Allegro nie stanowi żadnego dobrego przykładu dla innych sprzedających. Patrząc natomiast na komentarze - są po prostu wręcz "zatrważające". Inni sprzedawcy za podobne sytuacje mieli po prostu blokowane konta sprzedażowe. A tutaj nic takiego nie ma.
Kolejne dwa za nami i co? i nic.
Sprzedawca olał temat i nie odpisuje, POK nie odpisuje, moderator forum nie odpisuje...
Ciemno to widzę....
@eva_jt Paczka nie wróciła do magazynu i nie mamy podstaw do zwrotu środków. Przewoźnik przekazał nam informację, że przesyłka została odebrana. Sprawa wciąż jest weryfikowana z DPD.
O proszę czyli jednak coś wiadomo, ciekawe rzeczy piszesz... zwrotu pieniędzy nie ma bo szukacie z DPD paczki, którą zawróciliście...
Odpowiedź mi jeszcze proszę dlaczego sprzedawca nie odpisuje w dyskusji? dlaczego osoby odpowiedzialne za moderację dyskusji ze strony Allegro nie odpisują? i trzeba publicznie na forum prosić o jakikolwiek kontakt. To taki nowy 'Standard Allegro'?
@eva_jt Bo to jest taki "Folwark zwierzęcy" Wszyscy są równi, ale niektórzy równiejsi.
A KTO jest równiejszy?
Prawidłowa odpowiedź brzmi "wiem ale nie powiem, bo mnie pozwą"😂
PS. Fajny awatar. Wygląda na wkurzonego...
@Kasiulki2 Czytałaś "Folwark zwierzęcy" Jak nie to polecam. A wiesz, że jest ciąg dalszy "Nigel Bryant - Folwark zwierzęcy. Reaktywacja"
A orzełek gra w koszykówkę, tylko piłkę, którą miał pod nogą wytarłem, i był w oryginale czarno biały. Dzięki za pochwałę.