Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam państwa. Kupiłem towar 31.03.2021 i dla tego nie ma zakupu w "Moje zakupy". Posiadam gwarancję 3 lata ale nie wiem jak w takim razie komunikować że spradawcem. Co mam robić? Dziękuję
Poszukaj w gwarancji kto jest gwarantem- nie musi być to sprzedajacy i często nim nie jest ,zazwyczaj jest to producent.
@Client:47304323 Cześć 🙂 Takie zakupy nie są już widoczne w zakładce. Jeśli chcesz pobrać dane na temat zakupów skorzystaj z tej zakładki.
Ta zakładka jest pusta
@Client:47304323 Próbowałeś w przeglądarce, czy przez aplikację? Możesz też przejść do zakładki "dane konta" i tam w sekcji "Kopie danych konta z Allegro" wybierz "pliki z Twoimi danymi z Allegro".
Próbowałem i w przeglądarce i przez aplikację. Pusto. Nie ma nic. Pisze Brak kopii danych z ostatnich 7 dni.
Więc to nie to konto.
@Client:47304323 sugerowałbym skontaktować się z gwarantem , odpowiedzialność sprzedawcy za towar z tytułu rękojmii wygasa po 2 latach od chwili jego wydania .
@Client:47304323 sprzedawca już nie odpowiada z tytułu rękojmi za gwarncje odpowiada gwarant i masz go w karcie gwarancyjnej podanego