Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry, kupilem produkt przez allegro i chce go zwrocic. Na stronie allegro kliknalem zwrot i wybralem opcje zwrotu przez kuriera DPD. (Numer zwrotu: RP22/2025)
Produkt sklada sie z dwoch kartonow wiec zamowilem 2 przesylki.
Niestety wyszedlem akurat do piekarni (A kurier nie dzwonil ze bedzie o konkretnej godzinie) i widocznie akurat nie bylo mnie w domu jak byl kurier. Prosze o ponowne wyslanie kuriera albo o zwrot pieniedzy.
"kurier DPD Polska nie odebrał przesyłki 0000038947367T z powodu braku nadawcy pod wskazanym adresem.
Zlecenie odbioru zostało anulowane. Aby ponowić odbiór, należy złożyć nowe zlecenie."
analogicznie to samo do przesylki drugiej:
"
kurier DPD Polska nie odebrał przesyłki 0000038947364T z powodu braku nadawcy pod wskazanym adresem. Zlecenie odbioru zostało anulowane. Aby ponowić odbiór, należy złożyć nowe zlecenie. |
" Skontaktowalem sie z firma DPD i napisali mi, ze powinienem kontaktowac sie z allegro. |
@keperon Podaj mi, proszę, numer zamówienia, które ma być zwrócone.
9f5e5110-9866-11f0-b570-01c8ce4005c1
@keperon Zwróciliśmy koszty niezrealizowanego nadania.