Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Korzystam z serwisu już ponad dekadę i ostatnio pierwszy raz spotkał mnie problem, który ciężko zignorować. Mianowicie nie otrzymałam towaru, za który zapłaciłam, a sprzedawca się rozpłynął. Sam problem udało mi się bardzo szybko rozwiązać dzięki pomocy Allegro. Muszę jednak przyznać, że posiadam kompletne zero wiedzy na temat funkcjonowania sprzedawców. Stąd nasuwa mi się kilka pytań. Skorzystałam z opcji dyskusji, i pomocy dla kupujących, otrzymałam zwrot środków od Allegro, więc ja nie jestem stratna. Jednak czy mogę zrobić coś aby ustrzec innych kupujących, czy pomóc w jakiś sposób ukarać nieuczciwego sprzedawcę? Czy to możliwe, że ten sam sprzedawca działa pod różnymi danymi? Bo ten profil, z którego ja zamawiałam przestał być aktywny po kilku dniach, ale znalazłam ten sam produkt na stronie innego sprzedającego, jednak z identyczną ilością i treścią komentarzy. Wiem, że dla wielu z Was to zapewne oczywista oczywistość, jednak jak wspomniałam na szczęście dotąd omijały mnie takie sytuacje, więc nie mam doświadczenia. Będę wdzięczna za pomoc.
@wola_istnienia Sprzedawcy mają po kilka kont, jeżeli Allegro zawiesiło mu konto, zwiesza wszystkie. Obroną jest twój komentarz.
@wola_istnieniaMożesz wystawić komentarz do transakcji. Jeśli konto sprzedawcy jest już zawieszone, ma to niewielki sens. Sprzedawcy na Allegro mogą mieć wiele kont, jest więc możliwe, że ten sprzedawca sprzedaje nadal z innego konta, choć Allegro nie pozwala na to po zwieszeniu jednego z kont.
@wola_istnienia Chyba mieszasz dwa systemy walutowe ..... co innego kometarze sprzedawcy, co innego oceny przedmiotu. Ocena przedmiotu jest podpięta do wSZYSTKICH sprzedawców oferujących ten konkretny przedmiot
Masz racje, nieprecyzyjnie się wyraziłam. Ale dziękuję, teraz już wiem jak to działa.