Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dwa dni temu kupiłam przedmiot od jednego sprzedającego. W momencie jak płaciłam, miałam chyba trochę słabsze połączenie z internetem, ale że wybrałam opcję skanuj i płać, to zeskanowałam telefonem raz kod Qr, wyskoczył błąd, za chwilę znów zeskanowałam i znów pojawił się błąd. Więc zeskanowałam trzeci raz i tym razem płatność się powiodła. Jednak jak weszłam na swoje konto bankowe (bank Pekao SA), to okazało się, że wykonały się 3 przelewy i pobrało mi z konta potrójną wartość do zapłaty. Pisałam do sprzedającego, ale on powiedział, że otrzymał tylko jednorazowy przelew (opłatę za jeden przedmiot). Wiec gdzie jest reszta moich pieniędzy? Jak je odzyskać? Iśc i zgłosić to w moim banku? Czy pieniądze ostatecznie trafią na konto sprzedającego? Kwota tych przelewów nie była niska, więc bardzo mi zależy na odzyskaniu tych pieniędzy.
Mogę jeszcze dodać, że każdy w przelewów (po wygenerowaniu potwierdzenia przelewu) ma inny numer referencyjny, więc nie są to zdublowane przelewy, tylko każdy jest inny.
Co robić? Pomocyyy.
W ciągu kilku dni same wrócą na Twoje konto.
Mam ten sam problem. Zamiast 25 zapłaciłam 100 bo zabrało mi w sumie 4x kasę. Czy pieniądze wrócą same?
Ten sam problem, to samo rozwiązanie. Automatyczny zwrot nadpłat dotyczy wszystkich, nie tylko niektórych kupujących. Do 3 dni powinnaś otrzymać zwrot.
Dziękuję za udzielenie informacji. Mimo wszystko wolałam zapytać jeszcze raz. Pozdrawiam
Czy mogłaby Pani powiedzieć, czy dostała już zwrot? Ja robiłam przelew już 5 dni temu, a zwrotu nadal nie dostałam 😞
@Client:49935152 No właśnie, a Allegro informuje, że w takich przypadkach zwrot wielokrotnych płatności następuje w czasie do 3 dni. Reklamację złóż, przecież te pieniądze są u nich; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Udzieliłaś nieoprocentowanej pożyczki Allegro Finanse, a raczej sami sobie od Ciebie pożyczyli.