Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niejednokrotnie zgłaszaliście nam, że trudno Wam odszukać zwrot pieniędzy do konkretnego zamówienia. Teraz zagadka, czy sprzedający zwrócił środki, czy nie zwrócił, została rozwiązana!
Miło mi poinformować, że 10.03 wprowadziliśmy powiadomienia o zwrocie pieniędzy od sprzedającego. Powiadomienie jest widoczne po wybraniu ikony dzwonka (w prawym, górnym rogu). Po kliknięciu w powiadomienie zostaniecie przeniesieni do “Szczegółów zakupu”, gdzie znajdziecie dokładne informacje o zwrocie.
Dodatkowo, jeśli nie klikniecie w powiadomienie, to po 6 godzinach otrzymacie od nas powiadomienie push w aplikacji. Zależy nam na tym, aby poprawić komfort w weryfikacji zwrotów od sprzedających. Chcemy jeszcze efektywniej przekazywać informacje, które są dla Was istotne.
Dajcie nam znać, czy takie powiadomienia są dla Was pomocne!
Być może macie inne sugestie rozwiązań, które możemy wprowadzić, aby łatwiej było Wam znaleźć zwrot od konkretnego sprzedawcy?
Koniecznie o nich napiszcie, a my zajmiemy się resztą. 😊