Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Techniczne pytanie. Jak wygląda teraz sytuacja odnośnie zwrotu środków od sprzedającego? Z doświadczenia wiem, iż po mailu od allegro, że sprzedawca zwrócił wpłatę za przedmiot, pieniądze księgują się w przeciągu 1-2 godzin max. U mnie 2 dzień cisza. Wiem, że teoretycznie są to 3 dni, ale coś mi tu nie gra. Czy mógłbym prosić moderację o sprawdzenie tego. Dotyczy to oferty: 74d7529d-8815-42d5-ba7d-40bdf31de9c9
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@Djdidzejek widzę, że zwrot tej płatności jest na ten moment w toku. Nie zakończył się jeszcze, dlatego też środki do Ciebie nie dotarły. W tej sytuacji dobrze by było, gdyby odezwał się do nas sprzedawca.
Jak mam to wytłumaczyć sprzedawcy? Przecież do wykonania zwrotu musiał mieć środki. Gdzie go pokierować?
@Djdidzejek możesz poprosić sprzedawcę o kontakt z nami przez ten formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt.
Tak zrobiłem. Podobno otrzymał podwójny przelew... Mam nadzieję, że nie będzie robił "pod górę".
@Djdidzejek jeśli miał podwójny przelew, to jeden mu wróci na konto, ale to czasem trwa😕, wiec myślę, że zrozumiesz sprzedającego
@Djdidzejek nie musiał mieć środków, mógł sobie przelać środki na zwrot z konta, albo nawet blikiem