anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pracownik Allegro zamyka dyskusję jeszcze przed wyjaśnieniem problemu a ja jestem poszkodowana

Online-kauf
#10 Popularyzator

Kupiłam garnki na prezent, które sprzedająca wysłała mi że znacznym opóźnieniem i dotarły do mnie już po uroczystości. Garnki zwróciłam w ostatnim dniu ważnej etykiety na zwrot. Otworzyłam dyskusję prosząc o wyjaśnienie sytuacji opóźnienia przesyłki. Kiedy w końcu garnki dotarły z dużym opóźnieniem to napisałam w dyskusji, że że względu na opóźnienie dostawy zwracam towar i tu się okazało że się spóźniłam o jeden dzień. Uważam że nie z mojej wina a dziwne tym bardziej, że etykieta była jeszcze aktywna. 
Pracownik Allegro zakończył dyskusję samowolnie jako rozwiązaną a ja miałam sobie towar odebrać na własny koszt co też się stało. Odebrałam garnki i się okazało, że te są znacznie uszkodzony a karton wygląda tak jakby ktoś celowo rzucał wielokrotnie kartonem z garnkami. Problem w tym że zarówno czarna folia jak i poczwórna folia bąbelkowa nie noszą żadnych takich uszkodzeń. Paczkę zareklamowałam u przewoźnika i czekam na decyzję, chociaż wiadomo jak to się skończy. Teraz mam garnki pobite, reklamację złożoną i pieniądze wydane a dziś przed godziną dyskusję znowu zakończono jako ROZWIĄZANĄ! Pytam się dlaczego? 

Emilia [edycja]
 
5 września 2025 o 16:33
Online-kauf, w pełni rozumiem Pani zaniepokojenie związane z otrzymaniem uszkodzonych garnków. Czy obie strony dysponują zdjęciami towaru, które otrzymali. Czyli, czy Pani[edycja] jest w posiadaniu zdjęcia w chwili pakowania paczki do zwrotu dla sprzedającego, który został wysłany 20.08.2025. Oraz, czy Państwo[edycja], dysponują dowodami, w jakim stanie garnki do Państwa dotarły. Z toku dyskusji wynika, że towar mógł ulec uszkodzeniu w transporcie i konieczne może być złożenie reklamacji logistycznej. Jednak wspomniane powyżej dowody w postaci zdjęć, czy nagrań mogą znacząco pomóc w tej sprawie. Zachęcam obie strony do porozumienia i wspólnego rozwiązania sytuacji.[edycja], proszę o informację, jaką firmą przewozową odesłali Państwo produktu do kupującej.

[edycja] 5 września 2025 o 16:37

Dzień dobry, mamy nagrany film z pakowania garnków, ponieważ przewidzieliśmy następne kroki Klientki. Ponadto Klientka odbierała garnki na własnym liście przewozowym i tym samym jest stroną dla przewoźnika. Naszą decyzję podtrzymujemy.
 
5 września 2025 o 17:30
Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
 
[edycja]
 
6 września 2025 o 07:13
[edycja] przykro mi, że sprawa dalej nie została rozwiązana.[edycja], uprzejmie proszę o załączenie w dyskusji zdjęć z momentu pakowania przesyłki do kupującej. W toku dyskusji zgłosili Państwo, że posiadają taki filmik. Może znacząco to pomóc w procesie reklamacji logistycznej, którą złożyła kupująca u przewoźnika paczki. Zachęcam obie strony do porozumienia i wspólnego rozwiązania sytuacji.

6 września 2025 o 12:36

Porównując stan tak zniszczonego kartonu producenta tych garnków z opakowaniem zewnętrznym dodanym przez Sprzedającego (czarna folia + folia bąbelkowa) stwierdzam, że opakowanie zewnętrzne nie nosi żadnych uszkodzeń. Gdyby do tych uszkodzeń doszło w czasie transportu, to na pewno byłyby jakiekolwiek ślady widoczne chociażby na czarnej folii. Tutaj takich nie ma. Dla mnie wnioski są oczywiste i tylko potwierdzają moje wcześniejsze przypuszczenia.
 

6 września 2025 o 12:39

Teraz ja również dołączam się do prośby Pracownika Allegro i proszę o załączenie w dyskusji zdjęć z momentu pakowania przesyłki, tzw. filmik.

7 września 2025 o 13:27
Kupująca w wiadomości z dnia 05.09.2025 (17:23) poinformowała o złożeniu reklamacji na przesyłkę u przewoźnika. W związku z tym, że czekamy na jego decyzję, a sprawa się wydłuża, na ten moment zamykam dyskusję.

7 września 2025 o 13:27
Zakończyliśmy Dyskusję w związku z rozwiązaniem problemu.

Pytanie i co teraz?
oznacz moderatorów
69 ODPOWIEDZI 69

jabollus
#12 Orędownik

Dzień dobry, mamy nagrany film z pakowania garnków, ponieważ przewidzieliśmy następne kroki Klientki.

 

xD

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator

No niestety dyskusja jest dużo dłuższa. Ja zostałam oszukana i to w sposób perfidny przez sprzedającą a Allegro zwyczajnie zamyka mi dyskusje. Myślę że może to być po tzw. znajomości, gdyż jeden pracownik prosi sprzedającą o udostępnienie tego filmiku czy zdjęć a drugi ostentacyjnie i bez pardonu kończy dyskusję i to jako rozwiązaną. To jak to jest teraz zakupy na Allegro są obarczone i to sporym ryzykiem? Gdzie jest ochrona konsumentów? Każą mi iść z tym na policję? Jakaś porażka! Szkoda że zdjęć nie mogłam zamieścić, ale wyraźnie widać że te gary są uszkodzonym zwrotem od innego konsumenta i dalej zostały mnie wciśnięte żeby się rachunek sprzedającego zgadzał a to jest duży przedsiębiorca.

oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

Skoro etykieta na zwrot była jeszcze ważna, to zdążyłaś.

Nie ma tu żadnego opóźnienia z Twojej strony.

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator

Też tak mi się wydawało, ale cytuję:

Cyprian[edycja]
 
23 sierpnia 2025 21:15
[edycja] rozumiem, że zależy Pani, aby otrzymać zwrot pieniędzy. Z dyskusji wynika, że po uznanej reklamacji i otrzymaniu nowego garnka kupująca zgłasza chęć odstąpienia od umowy. Odesłała już garnki, paczka dotarła do sprzedawcy 22 sierpnia. Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni od momentu odebrania towaru, czyli do 19 sierpnia włącznie. Kupująca zgłosiła chęć odstąpienia dopiero 22 sierpnia. Oznacza to, że sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu garnków.[edycja], proszę o informację, czy przyjmą Państwo zwrot mimo upływu ustawowego terminu. Jeśli tak, proszę o zwrot pieniędzy kupującej do 29 sierpnia do 23:59.

 

i moja odpowiedź:

24 sierpnia 2025 00:05

Prosiłam wyraźnie w dyskusji o terminową dostawę. Sprzedawca zadeklarował się że następnego dnia, czyli 13 sierpnia paczkę mi nada a w rzeczywistości nadal ja tydzień później. Zakup był mi potrzebny na 16 sierpnia a otrzymałam garnek dopiero 20 sierpnia już po ważnej dla mnie uroczystości. Musiałam szybko zorganizować prezent zastępczy dlatego towar zwróciłam. Oczekuję zwrotu wpłaty i poważnego traktowania nie tylko sprzedającego, ale i kupującego.

i ostatecznie garnki zostały mi zwrócone na mój koszt, tylko ty razem to nie są te garnki.
Mam nadzieję, że te linki są nie tylko dla mnie widoczne. Tam są zdjęcia które tylko potwierdzają że garnki, jakie do mnie wróciły są inne a bynajmniej są zniszczone. 



oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator

571171d1-ed3d-4846-8846-21533b7ec39e.jpg

0915ec71-9da5-4583-bbb6-06fd9ddad707.jpg

9086e3e4-f87e-4383-8d62-f466d2d6e588.jpg

4c964e50-885d-42b1-96b8-326f267ca4fa.jpg

4d12027a-1094-431b-a86a-d8fa9a7c0fa3.jpg

550e5686-53e7-48a2-927f-7a6d79aaf099.jpg

0580e183-a9b9-4723-8d03-d20db134a288.jpg

002a2a62-3b1e-46a3-a9a9-5c860a95c16e.jpg

9633bccd-2068-4804-bc43-e02b2a209d55.jpg

 

Natalia [edycja]
 
6 września 2025 07:13
[edycja] przykro mi, że sprawa dalej nie została rozwiązana.[edycja], uprzejmie proszę o załączenie w dyskusji zdjęć z momentu pakowania przesyłki do kupującej. W toku dyskusji zgłosili Państwo, że posiadają taki filmik. Może znacząco to pomóc w procesie reklamacji logistycznej, którą złożyła kupująca u przewoźnika paczki. Zachęcam obie strony do porozumienia i wspólnego rozwiązania sytuacji.

 

W dyskusji jeszcze napisałam:

6 września 2025 12:39

Teraz ja również dołączam się do prośby Pracownika Allegro i proszę o załączenie w dyskusji zdjęć z momentu pakowania przesyłki, tzw. filmik.

6 września 2025 12:37

 

6 września 2025 12:37

 

6 września 2025 12:37

 

6 września 2025 12:37

 

6 września 2025 12:37

 

6 września 2025 12:37

 

6 września 2025 12:36

 
 

Teraz ja również dołączam się do prośby Pracownika Allegro i proszę o załączenie w dyskusji zdjęć z momentu pakowania przesyłki, tzw. filmik.

 

7 września 2025 13:27
Kupująca w wiadomości z dnia 05.09.2025 (17:23) poinformowała o złożeniu reklamacji na przesyłkę u przewoźnika. W związku z tym, że czekamy na jego decyzję, a sprawa się wydłuża, na ten moment zamykam dyskusję.
 
7 września 2025 13:27
Zakończyliśmy Dyskusję w związku z rozwiązaniem problemu.

 

 

a potem pracownik Allegro zwyczajnie kończy problem jako rozwiązany mimo że ja jestem podwójnie poszkodowana a Sprzedająca (przedsiębiorca) ma pieniądze i pewnie przy okazji załatwioną reklamację z innym konsumentem! Skandal! Nie rozumiem obecnie działania tego pracownika Allegro!

 

oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

Skoro zwróciłaś towar do sprzedawcy, to po co znowu odbierałaś te garnki?

I to jeszcze na własny koszt?

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator

Mogę stwierdzić, że zostałam zmuszona przez pracownika Allegro. 

Cyprian[edycja]
 
23 sierpnia 2025 21:15
[edycja], rozumiem, że zależy Pani, aby otrzymać zwrot pieniędzy. Z dyskusji wynika, że po uznanej reklamacji i otrzymaniu nowego garnka kupująca zgłasza chęć odstąpienia od umowy. Odesłała już garnki, paczka dotarła do sprzedawcy 22 sierpnia. Czas na odstąpienie od umowy to 14 dni od momentu odebrania towaru, czyli do 19 sierpnia włącznie. Kupująca zgłosiła chęć odstąpienia dopiero 22 sierpnia. Oznacza to, że sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu garnków. [edycja] proszę o informację, czy przyjmą Państwo zwrot mimo upływu ustawowego terminu. Jeśli tak, proszę o zwrot pieniędzy kupującej do 29 sierpnia do 23:59.

 

 

 

oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

Jeśli etykieta do zwrotu była nadal aktywna, to odstąpienie było w terminie.

Coś namieszał ten konsultant.

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator

Ci pracownicy Allegro słabo zarabiają to i tak słabo odpowiadają! Za byle jakie płace byle jaka praca żeby tylko zepchnąć na kogoś innego byle nie na Allegro. Zastanawiam się też, czy też się co niektórzy jak ten kolega Cyprian nie działają celowo na korzyść przedsiębiorcy. 

oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

Ktoś tu kiedyś wspominał, że w weekendy to głównie stażyści odpisują.

 

Mnie kiedyś też jeden konsultant napisał jakieś głupoty w Dyskusji - dopiero jak to zgłosiłem mejlowo, to inny konsultant w Dyskusji za niego przeprosił.

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator

Tak, to wiem że w weekendy to stażyści odpowiadają o ile w ogóle odpowiadają. Ja czekałam na ten tzw. filmik od sprzedającego podobnie jak pracownik Allegro pani Emilia aż tu wpada niejaki pan pracownik Cyprian i kończy temat! Pytanie co dalej. Teraz napisałam do Allegro żeby mi dyskusję czwarty raz otworzyli i pytanie dlaczego dlaczego oni to robią? Dlaczego samowolnie zamykają dyskusję i to jako rozwiązaną na korzyść oszusta, no niestety tak to trzeba nazwać że ten sprzedający to zwykły oszust a Allegro tak działając w tym współuczestniczy!

oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

Czyli sprzedawca kazał Ci odebrać Twój towar, ale zamiast Twojego towaru zapakował inny - uszkodzony?

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator

Tak, w zwrocie otrzymałam niby te same garnki, ale uszkodzone i porysowane w dosłownie zmasakrowanym kartonie.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Online-kauf tak jak poinformował Cię nasz pracownik w ostatniej wypowiedzi: "Kupująca w wiadomości z dnia 05.09.2025 (17:23) poinformowała o złożeniu reklamacji na przesyłkę u przewoźnika. W związku z tym, że czekamy na jego decyzję, a sprawa się wydłuża, na ten moment zamykam dyskusję." Dlatego do czasu odpowiedzi od przewoźnika, Twoja dyskusja ze sprzedawcą zostanie zamknięta. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator

Pierwszy raz coś takiego widzę, że nie czekacie na te zdjęcia czy "filmik" od sprzedającego, tylko zamykacie dyskusję i to jeszcze jako rozwiązaną, skoro ja ją oznaczyłam jako nierozwiązaną bo też rozwiązana nie jest. Gdzie tu jest ochrona kupującego?! Bo chronicie się wy jako Allegro i chronicie oszusta, czyli sprzedającego

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Dobra. Chyba coś źle przeczytałam to edytuję. 

Jeśli klientka zwróciła garnki samodzielnie to ok. Ale jeśli zwróciła systemowo przez Allegro to termin zwrotu nie mógł minąć...

 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

Dokładnie. Towar wrócił do Sprzedającego. Sprzedający powinien oddać pieniądze i koniec tematu.

Dlaczego kupujący miał znowu odbierać ten towar na własny koszt? Tego nie potrafię pojąć.

oznacz moderatorów

Online-kauf
#10 Popularyzator

Kiedy ot dokładnie zapytałam, to odpowiedzi nie otrzymałam od Allegro a tylko zakończyli tą dyskusję. Może teraz jakiś łaskawiec ze strony Allegro się odezwie. Ciekawe, ja stawiam że nie!

oznacz moderatorów

jabollus
#12 Orędownik

Gdy odbierałaś te garnki drugi raz, na własny koszt, to w paczce był już inny towar - uszkodzony?

oznacz moderatorów