anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pracownikom allegro również nie podobają się zmiany

Agent555
#19 Nestor ⭐
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Agent555
#19 Nestor ⭐

W tym momencie należy pochwalić pracowników allegro, po raz pierwszy nie podobają mi się zmiany i wyrażają to 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Agent555  bo to są zmiany które dotyczą bezpośrednio pracowników allegro.

Jesli zmiany dostyczą sprzedawców - nie podobają sie sprzedawcom ( prowizje,produktyzacja)

Jeśli dotyczą kupujących - nie podobają sie kupującym ( ograniczenia wyboru kuriera, ukrywanie inpost)

A jeśli dotyczą pracowników ( tak jak te w artykule) - nie podobają sie pracownikom

 

Problem w tym że od jakiegoś czasu każda z tych grup ma powody do niezadowolenia a moim zdaniem to niestety nie wróży dobrze platformie..........

 

Aha jest jeszcze jedna grupa - firmy przewozowe z którymi ostatnio także allegro nie ma najlepszych relacji

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor ⭐

@_Likos_  wiem o którym przewoźniku piszesz , gdy wygaśnie umowa to wszystko wskazuje że allegro nie przedluxy umowy z tym przewoźnikiem , przecież wielu użytkowników wybiera jako opcje dostawy tego przewoźnika, ja zawsze wybieram tego przewoźnika 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Agent555 Wielu to lekko powiedziane , raczej zdecydowana większość.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Biorą się po kolei za wszystkich, najpierw sprzedajacych, potem kupujących, teraz pracowników... Nic w tym dziwnego, było do przewidzenia. Nawet tu na forum to widać. Moderatorzy pracują. W sprawach, w których coś mogą pomóc pomagają i naprawdę się starają. Tam gdzie nie mogą gdy np. klient skarży sie na uciążliwą zmianę tłumaczą mu jak głupiemu, że teraz to działa tak i tak, bo tak im kazano, a roboty nikt stracić nie chce. Jest tylko jeden moderator, który broni Allegro. Reszta po prostu siedzi cicho i robi co w ich mocy. A ten jeden, no średnio co drugą jego wypowiedź mam wrażenie jakbym wpisy CM czytała... Pewnie to tylko wrażenie ale jednak je mam. Tylko ja? A tu jest coraz gorzej i gorzej. Naprawdę mimo wysiłku jednej dobrej zmiany nie mogę sobie przypomnieć, a o złych rzeczach można całkiem grubą ksiażkę napisać... Najgorsze, że sami najlepszych klientów odesłali na inne portale. Ludzie którzy kilkanaście lat tu kupowali i prawie nigdy nie zwracali poszli gdzie indziej, bo tu są notorycznie olewani, a ich problemy lekceważone. I nagle Ci ludzie zobaczyli, że na innym portalu mogą mieć wyzszą jakość obsługi i niższe ceny - geniusz góry nie wiedzącej co się dzieje na dole nie zna granic... Za to swoją polityką zachęcają do zakupów tych najbardziej kłopotliwych klientów. Na dłuższą metę tak się nie da. Teraz patrzą ciąć koszty kosztem pracowników, choć już teraz ciężko kompetentnego znaleźć. Kolejny krok do mogiły. W sumie to już chyba jakiś czas to robią, bo kiedyś mieli kompetentną obsługę... Co się z tymi ludźmi stało?

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów