Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pewien problem z sprzedającym z Allegro lokalnie. Mianowicie, przysłał on towar nie zgodny z umową, jest to inne urządzenie niż w aukcji do tego zapakował towar tak ze uległ ob uszkodzeniu lub tez był uszkodzony już w trakcie wysyłki. Z agresywnych komentarzy sprzedającego w dyskusji widzę, ze dalsza rozmowa z Nim nie ma sensu. Poprosiłem już przyciskiem „Allegro o pomoc” i mam nadzieje ze sprawa zakończy się pomyślnie. Natomiast jestem użytkownikiem Allegro już ponad 15 lat i pierwszy raz gdy mam problem z sprzedającym na takim „poziomie”. Idąc do meritum w wiadomości po zakupie otrzymałem informacje ze sprzedawcą jest kobieta, natomiast adres e-mail wskazuje na mężczyznę o innym nazwisku, podczas rozmowy telefoniczne Pan stwierdził ze wystawił przedmiot który dostał od kogoś i nawet nie rozumiał jak działa zamówiony przeze zemnie przedmiot. Przypomina mi to rozmowy o początkach Allegro i oszustach którzy się pojawiali za tamtych czasów. Dlatego mam podejrzenie iż sprzedający przejął czyjeś konto lub używa cudzego konta. Nie wiem za bardzo gdzie to mogę zgłosić do sprawdzenia.
Zrób temu sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi ,będzie musiał ją rozpatrzyć.Załóż mu dyskusję przez formularz będzie musiał odpowiedzieć w ciągu doby .
@Wraven512 Poprosiłam już naszego pracownika o wypowiedź w dyskusji, którą prowadzisz ze Sprzedającym w sprawie tego zamówienia.
Dziękuje
@Wraven512 Nigdzie nie dzwoń, wszystko załatwiaj na piśmie w Dyskusji, za każdym razem, gdy sprzedawca będzie stwarzał problem z reklamacją, proś o pomoc Allegro. Jeżeli Dyskusja nie rozwiąże problemu, po 14 dniach zamknij ją jako nierozwiązaną i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Sprzedawca jest informowany o wniosku, wie, że grozi to nałożeniem ograniczeń na konto, więc być może zanim POK wypłaci Ci rekompensatę, on sam towar wymieni na zgodny z opisem lub odda pieniądze; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Czasem się zdarza pomyłka, np raz przysłali mi hamulec tarczowy na tył zamiast na przód, czasem tak bywa. Ale znalazłem adapter na fb w okolicy i sprzedawca zwrócił te 10 zł które wydałem dodatkowo. A potem jeszcze kilka razy zakupy robiłem u niego, bez problemów. Zawsze idzie się dogadać z człowiekiem. Tym razem Pan nie wiedział o czym rozmowa jest, wiec poprosiłem by wypowiedział się w dyskusji i życzyłem miłego dnia. Jakiś Janusz biznesu chyba, korzysta z tego nowego Allegro lokalnie. Nic to, poczekamy, pożyjemy, miłego wieczoru.