Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbuję reklamować przedmiot od 3 miesięcy. Dyskusja i wszystkie procedury toczą błędne koło. Proszę o pomoc allegro.
O pomoc poproś w dyskusji pracownika Allegro
@Majki9209 Jeżeli w Dyskusji Allegro Ci nie pomogło, sprzedawca nie chce uznać reklamacji, a masz pewność co do wad produktu, zamknij Dyskusję jako NIEROZWIĄZANĄ i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni. Prawdopodobnie otrzymasz zwrot części lub całości wpłaty.
@Majki9209 A składasz reklamacje z tytułu rękojmi, odpowiada za wady sprzedający, opisz coś więcej, masz prawo do złożenia o rekompensatę po 14 dniach od zakupu z POK: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania-z-programu-o... a tu masz sam wniosek:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Majki9209 Pisząc na forum, zadajesz pytanie forumowiczom. Nie znając bliżej sprawy, nikt nie podpowie rozwiązania. Jeśli prosisz o pomoc Allegro oznaczaj moderatorów
Żeby ktokolwiek na forum mógł ci pomóc to musisz podać takie informacje jak: data zakupu, czy złożyłeś reklamację z tytułu gwarancji czy rękojmi, czy zakupu dokonałeś jako konsument czy firma a jak firma czy zakup był związany z twoją działalnością zawodową.
Bez z tych informacji nikt ci konkretnie z użytkowników tego forum nie pomoże. Będziesz tylko otrzymywał "regułki", że powinieneś złożyć wniosek o rekompensatę po POKu lub iść do sądu itp.
@Majki9209 na koncie, z którego piszesz jest tylko jedna rozwiązana już dyskusja z kwietnia 2020. Abym mogła Ci pomóc potrzebuję więcej szczegółów.