anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o poradę w sprawie oceny Sprzedającego

MAMY ROZWIĄZANIE!
GRZELA_T
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Dostałem z Allegro prośbę o ocenę Sprzedającego (procedura standardowa),
tyle że transakcja nie doszła do skutku i Sprzedający zwrócił pieniądze (o czym Allegro wie).

(Zakup z 9 listopada 2022 - MAKITA AKUMULATOROWA WIERTARKO-WKRĘTARKA UDAR 18 DTP141RTJ)
Świadomie nie podaję Sprzedającego.

Wobec powyższego czy:

  1. mam zignorować prośbę (przypuszczam, że prośba będzie się powtarzała),
  2. polecić Sprzedającego (za elementarną uczciwość w zwrocie pieniędzy),
  3. nie polecać Sprzedawcy (za to, że wystawił na sprzedaż towar, którego nie posiadał)

Pozdrawiam

Grzela_T

 

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
serwis-texas
#21 Demiurg#

@GRZELA_T 

Zrób tak jak czujesz. Prośba o ocenę przyjdzie chyba jeszcze tylko jedna.

Dziewczynki fajowe, ile przychodzi próśb mailowych o ocenę sprzedającego i i produktu i jeszcze w jakich terminach? Będę wdzięczny

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@serwis-texas kupujący otrzymuje powiadomienie z zachętą do wystawienia oceny po 21 dniach po zakupie w formie wiadomości e-mail. Dodatkowo pojawiają się zachęty w formie powiadomień push, jeśli korzysta z aplikacji. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg#

@la_nika 

Dziękuje bardzo.

oznacz moderatorów
Client:108769461
#9 Pomysłodawca#

@GRZELA_T 

Dzień dobry,

miałeś dostać wkrętarkę wartą 2 tysiące złotych, a dostałeś figę z makiem. Dla mnie to oznacza niezgodność z opisem oferty. Do tego sprzedawca wykorzystał Twoje pieniądze jako darmowy kredyt obrotowy. Z komentarzy wynika, że to jest u niego stała praktyka. Ja dałbym negatywa i po jednej gwiazdce, ale na sprzedawcy z 300 negatywami za to samo pewnie nie zrobi to wrażenia.

Pozdrawiam.

PS: Ten dział forum nazywa się "Dyskusje kupujących", ale udzielają się tu tylko sprzedawcy, więc nie zdziw się, kiedy ludzie, z którymi nie chciałbyś mieć do czynienia odsądzą Cię od czci i wiary.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@LEW433 + jeszcze jeden "troll" 🤣😠👿🤣

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@GRZELA_T Oceniasz zgodnie z tym jak przebiegła transakcja, za ofertę i sprzedaż odpowiada sprzedajacy, więc należy się mu "odpowiednia " ocena>komentarz.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@GRZELA_T a jaki był powód zwrotu pieniędzy?

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg#

@Client:44052296 

Punkt 3 posta założyciela 🙂

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@serwis-texas 

dzięki

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@GRZELA_T jak chcesz znać moje zdanie to ja osobiście bym w ogóle oceny nie wystawił.

oznacz moderatorów
Client:108769461
#9 Pomysłodawca#

@Client:44052296 Racja. Po co ostrzegać innych kupujących przed stratą czasu i pieniędzy? Niech się nacinają, frajerzy. 😉

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:108769461 Ja mam takie zdanie a Ty możesz mieć całkiem inne.

oznacz moderatorów
wiekszy
#10 Popularyzator#

Punkt widzenia chyba zależy od tego czy ktoś jest Kupującym (i dobrym Sprzedającym, któremu zależy na realnych ocenach) czy Sprzedającym który lepiej się czuje wśród naciągaczy, których nikt nie rozlicza z nieuczciwych praktyk. Ktoś wyżej napisał żeby oceniać zgodnie z przebiegiem transakcji - ja bym jeszcze dodał żeby zgodnie z własną opinią. 

Mi się na przykład udało kupić zepsutego laptopa (100% sprawny wg opisu), zwrócić, odzyskać pieniądze, a w międzyczasie dostać zapewnienie od Sprzedawcy, że go naprawili, wystawią jeszcze raz i przyślą link do nowej oferty.

Podoba mi się zachowanie Sprzedawcy (pozytywny komentarz za nastawienie, może nie 5/5 no bo jednak laptop miał być 100% sprawny a nie był...). 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@GRZELA_T Tylko ten się nie myli co nic nie robi > tak jak "oszołomieni" podpuszczacze do awantury. Każdemu się może zdarzyć błąd > ale "ziejący nienawiścią troll" tego nie rozumie > pienądze wróciły szybko czy miałeś problem ze zwrotem? > jak przyszły szybko to wszystko jest ok > nikogo nie kredytowałeś. 

Zignoruj maila z Allegro > przewżnie przychodi tylko raz.

oznacz moderatorów
GRZELA_T
#7 Wielbiciel#

Dokładnie takie było moje podejście od początku sprawy i już o niej zapomniałem dokonując zakupu w innym miejscu. Tylko trochę się zirytowałem gdy Allegro znające sprawę nagle poprosiło o ocenę transakcji która z wiadomych przyczyn nie doszła do skutku. Dlatego rzuciłem hasło z ciekawości co inni o tym sądzą. Kto pyta nie błądzi. Jestem wdzięczny za wszystkie sugestie.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@GRZELA_T Na marginesie to licz się z tym, że takich bzdurnych wiadomości > dotyczących innych spraw, nie tej > możesz dostawać od Allegro więcej > te maile wysyłają boty > zaprogramowane tak, aby w jakimś tam dniu (21 -ym po transakcji) wysłać maila > i nieważne czy sprawa rozwiązana czy nie > mail leci > robot w "siódmym niebie" > programista dostał premię > jest "sielsko i anielsko"😀

oznacz moderatorów