
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry.
Dostałem z Allegro prośbę o ocenę Sprzedającego (procedura standardowa),
tyle że transakcja nie doszła do skutku i Sprzedający zwrócił pieniądze (o czym Allegro wie).
(Zakup z 9 listopada 2022 - MAKITA AKUMULATOROWA WIERTARKO-WKRĘTARKA UDAR 18 DTP141RTJ)
Świadomie nie podaję Sprzedającego.
Wobec powyższego czy:
- mam zignorować prośbę (przypuszczam, że prośba będzie się powtarzała),
- polecić Sprzedającego (za elementarną uczciwość w zwrocie pieniędzy),
- nie polecać Sprzedawcy (za to, że wystawił na sprzedaż towar, którego nie posiadał)
Pozdrawiam
Grzela_T
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@serwis-texas kupujący otrzymuje powiadomienie z zachętą do wystawienia oceny po 21 dniach po zakupie w formie wiadomości e-mail. Dodatkowo pojawiają się zachęty w formie powiadomień push, jeśli korzysta z aplikacji.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje bardzo.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
miałeś dostać wkrętarkę wartą 2 tysiące złotych, a dostałeś figę z makiem. Dla mnie to oznacza niezgodność z opisem oferty. Do tego sprzedawca wykorzystał Twoje pieniądze jako darmowy kredyt obrotowy. Z komentarzy wynika, że to jest u niego stała praktyka. Ja dałbym negatywa i po jednej gwiazdce, ale na sprzedawcy z 300 negatywami za to samo pewnie nie zrobi to wrażenia.
Pozdrawiam.
PS: Ten dział forum nazywa się "Dyskusje kupujących", ale udzielają się tu tylko sprzedawcy, więc nie zdziw się, kiedy ludzie, z którymi nie chciałbyś mieć do czynienia odsądzą Cię od czci i wiary.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 + jeszcze jeden "troll" 🤣😠👿🤣
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GRZELA_T Oceniasz zgodnie z tym jak przebiegła transakcja, za ofertę i sprzedaż odpowiada sprzedajacy, więc należy się mu "odpowiednia " ocena>komentarz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GRZELA_T a jaki był powód zwrotu pieniędzy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Punkt 3 posta założyciela 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzięki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GRZELA_T jak chcesz znać moje zdanie to ja osobiście bym w ogóle oceny nie wystawił.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:44052296 Racja. Po co ostrzegać innych kupujących przed stratą czasu i pieniędzy? Niech się nacinają, frajerzy. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:108769461 Ja mam takie zdanie a Ty możesz mieć całkiem inne.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Punkt widzenia chyba zależy od tego czy ktoś jest Kupującym (i dobrym Sprzedającym, któremu zależy na realnych ocenach) czy Sprzedającym który lepiej się czuje wśród naciągaczy, których nikt nie rozlicza z nieuczciwych praktyk. Ktoś wyżej napisał żeby oceniać zgodnie z przebiegiem transakcji - ja bym jeszcze dodał żeby zgodnie z własną opinią.
Mi się na przykład udało kupić zepsutego laptopa (100% sprawny wg opisu), zwrócić, odzyskać pieniądze, a w międzyczasie dostać zapewnienie od Sprzedawcy, że go naprawili, wystawią jeszcze raz i przyślą link do nowej oferty.
Podoba mi się zachowanie Sprzedawcy (pozytywny komentarz za nastawienie, może nie 5/5 no bo jednak laptop miał być 100% sprawny a nie był...).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GRZELA_T Tylko ten się nie myli co nic nie robi > tak jak "oszołomieni" podpuszczacze do awantury. Każdemu się może zdarzyć błąd > ale "ziejący nienawiścią troll" tego nie rozumie > pienądze wróciły szybko czy miałeś problem ze zwrotem? > jak przyszły szybko to wszystko jest ok > nikogo nie kredytowałeś.
Zignoruj maila z Allegro > przewżnie przychodi tylko raz.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie takie było moje podejście od początku sprawy i już o niej zapomniałem dokonując zakupu w innym miejscu. Tylko trochę się zirytowałem gdy Allegro znające sprawę nagle poprosiło o ocenę transakcji która z wiadomych przyczyn nie doszła do skutku. Dlatego rzuciłem hasło z ciekawości co inni o tym sądzą. Kto pyta nie błądzi. Jestem wdzięczny za wszystkie sugestie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GRZELA_T Na marginesie to licz się z tym, że takich bzdurnych wiadomości > dotyczących innych spraw, nie tej > możesz dostawać od Allegro więcej > te maile wysyłają boty > zaprogramowane tak, aby w jakimś tam dniu (21 -ym po transakcji) wysłać maila > i nieważne czy sprawa rozwiązana czy nie > mail leci > robot w "siódmym niebie" > programista dostał premię > jest "sielsko i anielsko"😀