anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o poradę w sprawie oceny Sprzedającego

MAMY ROZWIĄZANIE!
GRZELA_T
#7 Wielbiciel

Dzień dobry.

Dostałem z Allegro prośbę o ocenę Sprzedającego (procedura standardowa),
tyle że transakcja nie doszła do skutku i Sprzedający zwrócił pieniądze (o czym Allegro wie).

(Zakup z 9 listopada 2022 - MAKITA AKUMULATOROWA WIERTARKO-WKRĘTARKA UDAR 18 DTP141RTJ)
Świadomie nie podaję Sprzedającego.

Wobec powyższego czy:

  1. mam zignorować prośbę (przypuszczam, że prośba będzie się powtarzała),
  2. polecić Sprzedającego (za elementarną uczciwość w zwrocie pieniędzy),
  3. nie polecać Sprzedawcy (za to, że wystawił na sprzedaż towar, którego nie posiadał)

Pozdrawiam

Grzela_T

 

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@GRZELA_T 

Zrób tak jak czujesz. Prośba o ocenę przyjdzie chyba jeszcze tylko jedna.

Dziewczynki fajowe, ile przychodzi próśb mailowych o ocenę sprzedającego i i produktu i jeszcze w jakich terminach? Będę wdzięczny

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@serwis-texas kupujący otrzymuje powiadomienie z zachętą do wystawienia oceny po 21 dniach po zakupie w formie wiadomości e-mail. Dodatkowo pojawiają się zachęty w formie powiadomień push, jeśli korzysta z aplikacji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@la_nika 

Dziękuje bardzo.

oznacz moderatorów
Client:108769461
#9 Pomysłodawca

@GRZELA_T 

Dzień dobry,

miałeś dostać wkrętarkę wartą 2 tysiące złotych, a dostałeś figę z makiem. Dla mnie to oznacza niezgodność z opisem oferty. Do tego sprzedawca wykorzystał Twoje pieniądze jako darmowy kredyt obrotowy. Z komentarzy wynika, że to jest u niego stała praktyka. Ja dałbym negatywa i po jednej gwiazdce, ale na sprzedawcy z 300 negatywami za to samo pewnie nie zrobi to wrażenia.

Pozdrawiam.

PS: Ten dział forum nazywa się "Dyskusje kupujących", ale udzielają się tu tylko sprzedawcy, więc nie zdziw się, kiedy ludzie, z którymi nie chciałbyś mieć do czynienia odsądzą Cię od czci i wiary.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@LEW433 + jeszcze jeden "troll" 🤣😠👿🤣

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@GRZELA_T Oceniasz zgodnie z tym jak przebiegła transakcja, za ofertę i sprzedaż odpowiada sprzedajacy, więc należy się mu "odpowiednia " ocena>komentarz.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@GRZELA_T a jaki był powód zwrotu pieniędzy?

oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:44052296 

Punkt 3 posta założyciela 🙂

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@serwis-texas 

dzięki

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@GRZELA_T jak chcesz znać moje zdanie to ja osobiście bym w ogóle oceny nie wystawił.

oznacz moderatorów
Client:108769461
#9 Pomysłodawca

@Client:44052296 Racja. Po co ostrzegać innych kupujących przed stratą czasu i pieniędzy? Niech się nacinają, frajerzy. 😉

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:108769461 Ja mam takie zdanie a Ty możesz mieć całkiem inne.

oznacz moderatorów
wiekszy
#11 Animator

Punkt widzenia chyba zależy od tego czy ktoś jest Kupującym (i dobrym Sprzedającym, któremu zależy na realnych ocenach) czy Sprzedającym który lepiej się czuje wśród naciągaczy, których nikt nie rozlicza z nieuczciwych praktyk. Ktoś wyżej napisał żeby oceniać zgodnie z przebiegiem transakcji - ja bym jeszcze dodał żeby zgodnie z własną opinią. 

Mi się na przykład udało kupić zepsutego laptopa (100% sprawny wg opisu), zwrócić, odzyskać pieniądze, a w międzyczasie dostać zapewnienie od Sprzedawcy, że go naprawili, wystawią jeszcze raz i przyślą link do nowej oferty.

Podoba mi się zachowanie Sprzedawcy (pozytywny komentarz za nastawienie, może nie 5/5 no bo jednak laptop miał być 100% sprawny a nie był...). 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@GRZELA_T Tylko ten się nie myli co nic nie robi > tak jak "oszołomieni" podpuszczacze do awantury. Każdemu się może zdarzyć błąd > ale "ziejący nienawiścią troll" tego nie rozumie > pienądze wróciły szybko czy miałeś problem ze zwrotem? > jak przyszły szybko to wszystko jest ok > nikogo nie kredytowałeś. 

Zignoruj maila z Allegro > przewżnie przychodi tylko raz.

oznacz moderatorów
GRZELA_T
#7 Wielbiciel

Dokładnie takie było moje podejście od początku sprawy i już o niej zapomniałem dokonując zakupu w innym miejscu. Tylko trochę się zirytowałem gdy Allegro znające sprawę nagle poprosiło o ocenę transakcji która z wiadomych przyczyn nie doszła do skutku. Dlatego rzuciłem hasło z ciekawości co inni o tym sądzą. Kto pyta nie błądzi. Jestem wdzięczny za wszystkie sugestie.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@GRZELA_T Na marginesie to licz się z tym, że takich bzdurnych wiadomości > dotyczących innych spraw, nie tej > możesz dostawać od Allegro więcej > te maile wysyłają boty > zaprogramowane tak, aby w jakimś tam dniu (21 -ym po transakcji) wysłać maila > i nieważne czy sprawa rozwiązana czy nie > mail leci > robot w "siódmym niebie" > programista dostał premię > jest "sielsko i anielsko"😀

oznacz moderatorów