Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Coraz częściej zamiast wejścia w jakieś opcję pojawia się ekran z komunikatem"Coś poszło nie tak ".
Nic nie da się zrobić jak tylko powrócić na poprzedni ekran.
Wiele opcji tak się tym komunikatem kończy. Ani nie można sprawdzić opcji dostawy ani dodatkowych informacji bo ciągle wyskakuje ta w/w informacja.
@aalan Cześć. 🙂 Sprawdź proszę, czy korzystasz z aktualnej wersji przeglądarki. Dodatkowo wyczyść pliki cookies i zaloguj się na swoje konto. Problem nie powinien wtedy się powtarzać. 🙂
Wszystko jest najnowsze na teletonie i telefon też jest nowy. Na razie odinstalowałem aplikację i ponownie zainstalowałem i wydaje się że problem zniknął ale dziś jeszcze raz sprawdzę jak jest.
Przeinstalowanie aplikacji Allegro pomogło.