anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z allegro (oficjalny sklep)

jacek7474
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, piszę w sprawie problemu z oficjalnym sklepem allegro - zakupiona konsola Xbox, po zgłoszeniu reklamacji, sklep niezasadnie ją odrzucił - zgłoszone były dwie wady, jedna zdaniem sklepu to wada mechaniczna - uszkodzone wejście HDMI - sklep twierdzi, że uszkodzenie jest mechaniczne (co jest niemożliwe, kabel wyjmowany był w sumie dwa razy, zawsze z należytą starannością) - w internecie bez trudu można znaleźć natomiast wiele informacji, że jest to typowe dla konsoli Xbox i stanowi wadę fabryczną - do drugiej wady nie chcą się w ogóle odnieść. Dodam, że moje zgłoszenie było rozpatrywane przez Allegro - kilka zgłoszeń nr "19376111", Pani Klaudia [edcyja] zaoferowała pomoc w tej sprawie i napisała, że skontaktuje się w tej sprawie ponownie z Oficjalnym Sklepem Allegro i mam czekać na wiadomość w tej sprawie, niestety żadnej odpowiedzi nie otrzymałem, natomiast otrzymałem przesyłkę, prawdopodobnie z konsolą, bez żadnej informacji, czy jest naprawiona i czy naprawiony jest pad do niej (boję się jej otworzyć, bo nie wiem czy jest naprawiona, czy nie i będę musiał ją odsyłać z powrotem), sprawa ciągnie się parę tygodni, a ja nic nie wiem, pisałem jeszcze kilkakrotnie do allegro, ale nie odpisują, co więcej okazuje się, że z racji tego, że reklamacja została złożona 15 listopada  - a odpowiedź przyszła 1 grudnia - allegro powinno uznać moje roszczenia,  niestety nie odpowiadają na żadne moje wiadomości, Proszę o pomoc, czy są jakieś fora gdzie można tę sprawę nagłośnić - przecież jest to jawne łamanie praw konsumenckich @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@jacek7474 Po co trzeci wątek w tej samej sprawie? W jednym odpisuj, w jednym kontynuuj temat, choć tam padły już wszelkie możliwe odpowiedzi. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jacek7474 Zgodnie z informacją mailową, którą otrzymałeś od nas dziś rano, Twoja sprawa jest w trakcie wyjaśniania. Rozumiem, że nie jesteś zadowolony z zakupu, ale Twoja reklamacja jest w tej chwili rozpatrywana, dlatego poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów