Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Cześć,
muszę anulować płatność za zakupiony towar. Przeczytałam, że przycisk "Anuluj płatność" powinien pojawić się po 5 minutach od rozpoczęcia płatności. Zaraz minie 20 minut, a ja nadal nie ma mam widocznego przycisku.
Jak mogę anulować tę płatność?
Pozdrawiam,
Weronika
A odświeżyłaś ?
Z 15 razy już odświeżyłam, sprawdziłam w trybie incognito i na innym urządzeniu. Nadal nie ma możliwości anulowania.
@MisiekWP a opłaciłeś ? czy chcesz anulować nie opłaconą ?
Mam status "Płatność w toku", z konta nie zeszły pieniądze.
@MisiekWP poczekaj czasem i po pół godziny można anulować, zawsze możesz jutro z rana ponowić płatność 😄
Raczej wówczas nie przejdzie, ale jakby to klikniesz zwrot a zadziała podobnie.
Zastanawiam się, czy nie anulować całego zakupu i nie kupić jeszcze raz, a ponowną transakcję wykonać na innym urządzeniu i z innego konta. Co o tym sądzicie?
Zakup anulowany, spróbuję kupić jeszcze raz to samo.
To po co zależało Ci na anulowaniu?
Nie widziałam, że to zadziała w analogiczny sposób, jeszcze nigdy nie anulowałam zakupu.
Dzięki za wszystkie rady.