anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z anulowaniem płatności

MAMY ROZWIĄZANIE!
MisiekWP
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Cześć,

muszę anulować płatność za zakupiony towar. Przeczytałam, że przycisk "Anuluj płatność" powinien pojawić się po 5 minutach od rozpoczęcia płatności. Zaraz minie 20 minut, a ja nadal nie ma mam widocznego przycisku.

Jak mogę anulować tę płatność?

Pozdrawiam,

Weronika

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
LEW433
#21 Demiurg#

A odświeżyłaś ?

oznacz moderatorów
MisiekWP
#8 Zapaleniec#

Z 15 razy już odświeżyłam, sprawdziłam w trybie incognito i na innym urządzeniu. Nadal nie ma możliwości anulowania.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@MisiekWP a opłaciłeś ? czy chcesz anulować nie opłaconą ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
MisiekWP
#8 Zapaleniec#

Mam status "Płatność w toku", z konta nie zeszły pieniądze.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@MisiekWP poczekaj czasem i po pół godziny można anulować, zawsze możesz jutro z rana ponowić płatność 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Raczej wówczas nie przejdzie, ale jakby to klikniesz zwrot a zadziała podobnie.

oznacz moderatorów
MisiekWP
#8 Zapaleniec#

Zastanawiam się, czy nie anulować całego zakupu i nie kupić jeszcze raz, a ponowną transakcję wykonać na innym urządzeniu i z innego konta. Co o tym sądzicie?

oznacz moderatorów
MisiekWP
#8 Zapaleniec#

Zakup anulowany, spróbuję kupić jeszcze raz to samo.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

To po co zależało Ci na anulowaniu?

oznacz moderatorów
MisiekWP
#8 Zapaleniec#

Nie widziałam, że to zadziała w analogiczny sposób, jeszcze nigdy nie anulowałam zakupu.

Dzięki za wszystkie rady.

oznacz moderatorów