anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z automatycznym anulowaniem zakupu.

MAMY ROZWIĄZANIE!
nightmoon
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam, pisze w dosyć nietypowej dla mnie sprawie, mianowicie 8 dni temu podczas black week dokonałem zakupu kilku przedmiotów od 1 sprzedającego. 

Mój problem polega na tym, że po zakupie wydawało mi się, że opłaciłem zakup, zresztą nigdzie nie dostałem informacji, że transakcja nie doszła do skutku a jak się dziś okazało bo jestem w delegacji i nawet nie weryfikowałem faktu, czy paczka dotarła czy nie bo gdybym był na miejscu to bym sprawdził w systemie i wiedział, że jest coś nie tak system Allegro anulował mi zakup twwierdząc, że nie zapłaciłem za przedmiot przez tydzień, ja płaciłem ale coś widocznie nie doszło do skutku bo faktycznie nie pobrało mi gotówki z konta i dostrzegłem to dopiero dziś w mailu od Allegro...

Przedmioty tak jak tydzień do tyłu tak chciał bym nabyć i dziś niestety, jak wiadomo kiedy dodaje dziś te same przedmioty do koszyka to cena jest 220zł większa a to niestety sporo zważywszy, że czekałem dobry miesiąc na wyprzedaże black weekd i dlatego kupiłem te kilka rzeczy od sprzedawcy, którymi byłem zainteresowany.

Czy można jeszcze to jakoś odkręcić ponieważ z racji automatycznego anulowania zakupu nie mogę nawet rozpocząć dyskusji z Allegro w tej sprawie i sugestia jest tego typu aby skonsultować się ze sprzedawcą ale wiem, że na blackweek to Allegro dopłacało coś dla sprzedawców stąd te ceny były tak atrakcyjne a dziś kiedy chce dokonać zakupów identycznych przedmiotów jest drożej o 220zł...

Czy można to jakoś odkręcić bo w tym wypadku definitywnie nie poczówam się do nie zapłacenia za przedmiot, bo bez potrzeby go nie kupowałem, gdyby tak było sam anulował bym zakup.

Proszę o pomoc.

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
Halfrunt
#20 Guru#

Nie zapłaciłeś, skoro nie pobrało z konta. 

 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@nightmoon jeżeli faktycznie nie zapłaciłeś to nic juz z tym nie zrobisz.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@nightmoon przykro mi, ale nie mamy możliwości pomóc CI w tej sytuacji. Zamówienie jest już anulowane i nie mamy możliwości cofnięcia. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@nightmoon pretensje możesz mieć tylko do samego siebie BO! po dokonaniu transakcji nie zweryfikowałeś statusu płatności i na domiar złego chciałbyś użyć bata na sprzedawcę jakim jest dyskusja .

oznacz moderatorów
nightmoon
#8 Zapaleniec#

Temat może i stary ale chciał bym sprostować to co napisałeś, bo chodziło tutaj bardziej o dotarcie do rozwiązania a nie szukanie bata na sprzedawcę bo byłem od tego daleki i w ogóle nie przeszło mi to przez myśl. po prostu chciałem dowiedzieć się czy mogę w jakiś sposób jeszcze dochodzić prawa do starej ceny z BlackWeek.
Jest tak jak piszesz w ferworze codziennego zgiełku i braku czasu i wyjazdu za granicę nie zweryfikowałem płatności internetowej i to było powodem anulowania przez system, wina jest moja ale nie jestem aż tak wyrafinowaną osobą aby za ten fakt obwiniać sprzedawcę, tak więc temat jest już jasny, pozdrawiam.

oznacz moderatorów