Problem z dodaniem produktu do koszyka.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Na moim komputerze po reinstalacji systemu nie mogę dodać żądnego produktu do koszyka. Ta sytuacja nie występuje na smartfonie. Korzystam z przeglądarki chrome jednakże na innych przeglądarkach problem jest ten sam. Pliki cookies są wyczyszczone. Czy macie jakieś pomysły dlaczego taka rzecz występuje? przez nią nie mogę dokonać żadnych zakupów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48192591 Czy w takiej sytuacji na ekranie pojawia się jakiś komunikat?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie pojawia się żaden komunikat.Wersja chrome zaktualizowana do najnowszej mimo tego błąd jest cały czas widoczny. Po chęci dodania do koszyka baner podświetla się na jasny pomarańczowy kolor jednakże nic się nie dzieje dalej.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48192591 Sprawdziliśmy Twoje zgłoszenie i dodawanie do koszyka działa bez problemu. Dlatego sprawdź proszę tę sytuację w nowym oknie w trybie incognito oraz prześlij mi numer oferty, której fragment tutaj dołączyłeś.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam ponownie. Niestety żaden tryb incognito nie działa, dalej występuje ten sam produkt nie tylko w jednej ofercie lecz we wszystkich nawet losowo wybranych widnieje ten sam problem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48192591, to samo jest z innymi ogłoszeniami/sprzedawcami czy tylko z tym?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie można dodać produktu z żadnego ogłoszenia/ sprzedawcy. Sprawdzane na wielu aukcjach.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
no to klops, już myślałem, że to CL, ale jednak nie 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48192591 Prześlij nam przez ten formularz, zrzuty ekranu z widokiem kolejnych wykonywanych czynności podczas próby dodania przedmiotu do koszyka. Podaj również numer oferty, o którą chodzi.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48192591 Przed chwilą otrzymaliśmy informację od zespołu technicznego, który nie potwierdził występowania takiego problemu po naszej stronie.
Błąd może wynikać z nieprawidłowego działania przeglądarki, na co mogą mieć wpływ programy zewnętrzne, np. agresywny antywirus, szkodliwe oprogramowanie itp. Sprawdź proszę czy właśnie to nie jest przyczyna.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48192591 Może coś zablokowałeś w przeglądarce jak ją aktualizowałeś

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
na psykład ciastecka 🍪 <chrup chrup> 😊

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie to samo od tygodnia, nie pomogło nic, zainstalowałam inna przeglądarkę i nic, wszystko wyczyszczone, jestem rowniez po resecie systemu....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
U mnie po reinstalacji, sprawa wygląda jak powyżej.
Nie mogę dodać przedmiotów do koszyka / nie mogę kupić więcej niż jeden produkt u jednego sprzedawcy.
Czy znaleźliście jakieś rozwiązanie?
Reinstalowałem ponownie system. instalowałem nowe przeglądarki, ale nic nie pomogło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DariuszKubik Windows 7? Jeśli tak, to zajrzyj tutaj https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/brak-mo%C5%BCliwo%C5%9Bci-wyp%C5... i napisz czy pomogło.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Spróbuj zainstalować odpowiednią dla Twojego systemu łatkę z tej strony: https://www.catalog.update.microsoft.com/search.aspx?q=kb4474419
Powinno pomóc.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skoro już używasz MOJEJ porady, to chociaż podawaj źródło https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/brak-mo%C5%BCliwo%C5%9Bci-wyp%C5... bo niekulturalnym jest przypisywanie sobie czyichś rozwiązań, na które samemu się nie wpadło.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki,
Pomogło,
Pobrałem aktualizacje do moje Win 7 i dziala.
Pozdrawiam,
Darek
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »