anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z dodaniem produktu do koszyka.

Client:48192591
#7 Wielbiciel#

Witam. Na moim komputerze po reinstalacji systemu nie mogę dodać żądnego produktu do koszyka. Ta sytuacja nie występuje na smartfonie. Korzystam z przeglądarki chrome jednakże na innych przeglądarkach problem jest ten sam. Pliki cookies są wyczyszczone. Czy macie jakieś pomysły dlaczego taka rzecz występuje? przez nią nie mogę dokonać żadnych zakupów.

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48192591 Czy w takiej sytuacji na ekranie pojawia się jakiś komunikat? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:48192591
#7 Wielbiciel#

Nie pojawia się żaden komunikat.Wersja chrome zaktualizowana do najnowszej mimo tego błąd jest cały czas widoczny. Po chęci dodania do koszyka baner podświetla się na jasny pomarańczowy kolor jednakże nic się nie dzieje dalej.

oznacz moderatorów

Client:48192591
#7 Wielbiciel#

Allegro.PNG

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48192591 Sprawdziliśmy Twoje zgłoszenie i dodawanie do koszyka działa bez problemu. Dlatego sprawdź proszę tę sytuację w nowym oknie w trybie incognito oraz prześlij mi numer oferty, której fragment tutaj dołączyłeś. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:48192591
#7 Wielbiciel#

Witam ponownie. Niestety żaden tryb incognito nie działa, dalej występuje ten sam produkt nie tylko w jednej ofercie lecz we wszystkich nawet losowo wybranych widnieje ten sam problem.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:48192591, to samo jest z innymi ogłoszeniami/sprzedawcami czy tylko z tym?

oznacz moderatorów

Client:48192591
#7 Wielbiciel#

Nie można dodać produktu z żadnego ogłoszenia/ sprzedawcy. Sprawdzane na wielu aukcjach. 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

no to klops, już myślałem, że to CL, ale jednak nie 😞

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48192591 Prześlij nam przez ten formularz, zrzuty ekranu z widokiem kolejnych wykonywanych czynności podczas próby dodania przedmiotu do koszyka. Podaj również numer oferty, o którą chodzi. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48192591 Przed chwilą otrzymaliśmy informację od zespołu technicznego, który nie potwierdził występowania takiego problemu po naszej stronie.

Błąd może wynikać z nieprawidłowego działania przeglądarki, na co mogą mieć wpływ programy zewnętrzne, np. agresywny antywirus, szkodliwe oprogramowanie itp. Sprawdź proszę czy właśnie to nie jest przyczyna.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

wamdam
#2 Obserwator#
 
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:48192591 Może coś zablokowałeś w przeglądarce jak ją aktualizowałeś

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

na psykład ciastecka 🍪 <chrup chrup> 😊

oznacz moderatorów

myniaczek1
#8 Zapaleniec#

u mnie to samo od tygodnia, nie pomogło nic, zainstalowałam inna przeglądarkę i nic, wszystko wyczyszczone, jestem rowniez po resecie systemu....

oznacz moderatorów

DariuszKubik
#7 Wielbiciel#

Witam, 
U mnie po reinstalacji, sprawa wygląda jak powyżej.
Nie mogę dodać przedmiotów do koszyka / nie mogę kupić więcej niż jeden produkt u jednego sprzedawcy.

Czy znaleźliście jakieś rozwiązanie?

Reinstalowałem ponownie system. instalowałem nowe przeglądarki, ale nic nie pomogło.

 

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@DariuszKubik 

Spróbuj zainstalować odpowiednią dla Twojego systemu łatkę z tej strony: https://www.catalog.update.microsoft.com/search.aspx?q=kb4474419 

Powinno pomóc.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

Skoro już używasz MOJEJ porady, to chociaż podawaj źródło https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/brak-mo%C5%BCliwo%C5%9Bci-wyp%C5... bo niekulturalnym jest przypisywanie sobie czyichś rozwiązań, na które samemu się nie wpadło.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

DariuszKubik
#7 Wielbiciel#

Dzięki,

Pomogło, 

Pobrałem aktualizacje do moje Win 7 i dziala.

Pozdrawiam,

Darek

oznacz moderatorów